  • 1. Data: 2010-05-11 13:10:52
    Temat: Kiedy coś nowego w Erze?
    Od: "Przemek" <m...@p...onet.pl>

    Witam po latach i mam nadzieję, że nie będzie prowokacją, jeżeli zapytam, czy
    coś wiadomo z przecieków, jakie będą następne nowe promocje w Erze abonamentowej
    lub chociaż od jakiego dnia one wejdą?

    --
    Przemek

  • 2. Data: 2010-05-11 20:46:23
    Temat: Re: Kiedy coś nowego w Erze?
    Od: "looker" <l...@l...pl>

> [...]
    > czy
    > coś wiadomo z przecieków, jakie będą następne nowe promocje w Erze

    Jak wpisza kogos nowego do KRS, czyli moze to troche jeszcze potrwac.

  • 3. Data: 2010-05-11 23:29:14
    Temat: Re: Kiedy co? nowego w Erze?
    Od: chesteroni <c...@p...gazeta.pl>

    looker wrote:

    > Jak wpisza kogos nowego do KRS, czyli moze to troche jeszcze potrwac.

    A to niby czemu? Przecież to, że dwóch członków zarządu łącznie
    uprawnionych do podejmowania decyzji ma zarzuty prokuratorskie nie
    oznacza jeszcze, że nie mogą zatwierdzać promocji itp.
    Jakoś do tej pory dawali radę zarządzać tą siecią w miarę nienajgorzej
    więc i teraz mam nadzieję, że staną na wysokości zadania i podpiszą to,
    co im marketing podsunie :-)

    pozdrawiam,
    chester

  • 4. Data: 2010-05-12 09:35:32
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=18092

  • 5. Data: 2010-05-12 11:25:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości grup
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=18092

    Osobiście nie spodziewam się rewelacji.

  • 6. Data: 2010-05-12 11:42:22
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Osobiście nie spodziewam się rewelacji.

    Od dluższego czasu (Play 0.29) jest marazm.

  • 7. Data: 2010-05-12 12:10:17
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od chesteroni
    z dnia: 2010-05-12 01:29:

> [...]
    > oznacza jeszcze, że nie mogą zatwierdzać promocji itp.
    > Jakoś do tej pory dawali radę zarządzać tą siecią w miarę nienajgorzej
    nie najgorzej?? dno i metr mułu!

    jak ktoś ma tam jedną kartę to może i dla niego jest nie najgorzej,
    myśmy mieli 200, obsługa klienta zjeżdżała przez ostatnie pół roku do
    takiego poziomu, że obsługa reklamacji niektórych trwała i po 3
    miesiące, standard to było ostatniego dnia 30 dniowego terminu

    włączają sami sobie dowolne usługi i kasują za nie, a potem weź to reklamuj

    dostarczają karty do GPRSu z nieaktywnym GPRSem i _nikt_ nie wie
    dlaczego i nie dawało się to za chiny włączyć, ani przez panel, ani oni
    sami nie potrafili

    potrafią obciążyć kwotami z sufitu i musisz się sam upomnieć, żeby oddali

    szczytem było obciążenia jak za roaming w... Warszawie <lol>

    nie wspomnę o kosztach romingu w Szwecji jak u Ruskich, ale może ERA
    jeszcze nie wie, że Szwecja jest w UE??

    nigdy nikomu nie polecę ERY, no chyba, że wrogowi :]

    z taką obsługą klienta (jednak niemałego) niech zbankrutują jak
    najszybciej, np. wsadzając kolejne osoby z zarządu do pierdla

    > więc i teraz mam nadzieję, że staną na wysokości zadania i podpiszą to,
    > co im marketing podsunie :-)
    zawsze może za nich zrobić to Solorz ;)

    Paweł

  • 8. Data: 2010-05-12 12:50:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał

> [...]
    > dnia 30 dniowego terminu
    > włączają sami sobie dowolne usługi i kasują za nie, a potem weź

    Ale przeciez nie wlaczal ich prezes naczelny, ani umow o prace z
    pracownikami BOK nie podpisywal.

    J.

  • 9. Data: 2010-05-14 07:58:42
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-05-12 14:50:
    > Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał

    > Ale przeciez nie wlaczal ich prezes naczelny, ani umow o prace z
    > pracownikami BOK nie podpisywal.
    dlatego ja nie mówię, żeby naczelny zbankrutował tylko cała firma, bo
    obsługa jest tam na tak niskim poziomie, że ja mam lepszą w osiedlowym
    warzywniaku :]

    Paweł

  • 10. Data: 2010-05-14 12:52:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w
    > dlatego ja nie mówię, żeby naczelny zbankrutował tylko cała
    > firma, bo obsługa jest tam na tak niskim poziomie, że ja mam
    > lepszą w osiedlowym warzywniaku :]

    No coz, pewnie zalezy co sie chce.
    Ja np jedyne co mam do zarzucenia Erze to ze mi wlaczyli e-fakture
    bez pytania.

    Innych problemow nie bylo, wiec na obsluge nie moge narzekac :-)

    A, za co musze pochwalic - druga umowe zawieram "pan jest naszym
    klientem ? a tak, rachunki placone, to prosze tylko dowod okazac i
    to wszystko".

    J.