  • Data: 2010-05-27 22:15:56
    Temat: Re: Kiedy Powershot G12
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:
    [...]
    > W wizjerze doczepianym w sanki lampy blyskowej. I masz dylemat - albo
    > lampa, albo EVF. A jeśli potrzebujesz używać lampy - skazany jesteś na
    > kadrowanie w pozycji ' na zombie'. Niestety to bardzo kulawe
    > rozwiązanie. A mogłoby byc normalnie - wbudowany EVF (ideałem byłby
    > odchylany, ale juz nawet odżałujmy to odchylanie), wbudowana lampa i
    > stabilizacja w korpusie. I... okazuje sie, że takiego EVIL-a nikt nie
    > oferuje!

    Obrotowy wyświetlacz GH1 jest bardziej użyteczny od odchylanego EVF,
    szkoda zatem wielka, że Sony (w NEX-5) kurczowo trzyma się swojej
    filozofii LCD tylko lekko uchylnych (góra-dół) - spokojnie mogliby ten
    kłopotliwy, a dość mało użyteczny ficzer załatwić poprawą kątów
    widzenia. Dopiero obrotowy LCD to jest to ("a je to!" :))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]