  • Data: 2010-05-28 05:51:55
    Temat: Re: Kiedy Powershot G12
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał:

    > [...]
    >
    > Obrotowy wyświetlacz GH1 jest bardziej użyteczny od odchylanego EVF,
    > [...]

    To Twoja subiektywna opinia - moje zdanie jest dokładnie odwrotne. miałem
    aparaty i z jednym i drugim (Konica Minolta A2, Pentax Optio MX-4, Panasonic
    Lumix DMC-FZ50) i do fotografii jaką uprawiam obrotowy wizjer jest
    zdecydowanie lepszy. Po pierwsze - zapewnia lepszą widoczność w ostrym
    slońcu, po drugie - daje dodatkowy punkt podparcia o oczodół przy kadrowaniu
    (mniej stabilny niż nieobrotowy, ale jednak wiem z własnego doświadcenia że
    się przydaje).
    Było też dla mnie przy krótkiej zabawie G1 problemem (ale może to kwetia
    przyzwyczajenia) to, że ekranik po obróceniu jest daleko odsunięty w bok od
    osi optycznej obiektywu - przy makro kadrowało mi się z tym przesunięciem
    bardzo dziwnie.
    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)