  • Data: 2010-05-24 22:28:19
    Temat: Re: Kiedy Powershot G12
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 May 2010 22:40:46 +0200, dominik napisał(a):

    > EVF sam w sobie zły nie jest o ile dobrze wykonany. Np G1 ma niezły.

    Bryndza i bryndza. Naprawde tak ciezko zrobic dobry optyczny. Nie chce mi
    sie w to wierzyc.

    > Olympusy nigdy nie były najtańsze. Ta marka tak ma.

    Wlasnie ciekaw jestem wynikow sprzedazy - pewnie marniutkie.

    > Rewolucji to się nie spodziewaj niestety. To już nie te czasy, że były
    > wypasione hybrydy w przyzwoitej cenie. Z kolei evilki z jeszcze
    > fajniejszymi opcjami i dużymi matrycami zupełnie przygniatają już ten
    > segment. Zostaną jakieś niedobitki.

    Alez jak przytaczalem liczby za DFV - evilki wcale sie tak dobrze nie
    sprzedaja bo ich idea jest chybiona. To jest wlasnie to wmawianie ludziom
    co maja kupowac. Po czym sie okazuje ze taniej od evilka kupia np. 1000D. I
    ludzie kupuja to 1000D bo i ma wymienna optyke, i duza (w porownaniu do
    kompaktow czy hybryd) matryce, i widza w wizjerze to co padnie na matryce,
    i prawdziwa stabilizacje optyczna jak kupia obiektyw IS, a do tego kupia
    body z kitem za mniej niz 1500 pln przy cenach evilkow powyzej 2000. Taki
    1000D to evil killer. I to widac na ulicach odkad lustrzanki kreca filmy.

    > Widać grupa ludzi, z potrzebami jak Ty jest zbyt mała by
    > powstał taki produkt niestety.

    Jak widac chociazby po tym forum i co rusz powtarzanym pytaniem "co dla
    lustrzankowca do kieszeni" rynek na taki sprzet jest OLBRZYMI. I czeka na
    zagospodarowanie. I nawet SONY zrobilo pierwszy krok oferujac malenstwo z
    matryca formatu APS-C.

    > Jak mi ktoś narzeka że wolałby żyć sto lat temu to mu szybko przytaczam
    > kilka wygód jakie dokonały się przez ten wiek.

    Tez wole miec kibelek, prysznic i inne wygody cywilizacyjne. Ale wolalem
    chleb pieczony przez babcie, maslo robione przez babcie - tamte produkty
    mialy smak, zapach. A teraz - szynka wedzona co dymu nie widziala ale
    odpowiedni dosmaczacz dosypano do fosforanów ktorymi szprycowano mieso by z
    70 dkg surowca zrobic kilogram gotowego wyrobu. Dziekuje za taki postep i
    wygody.

    > Nie? :)

    No nie, nie, co kilka razy udowadnialem. Zreszta wystarczy wyjsc na ulice i
    zobaczyc jaki jest trend - jak juz ktos ma wydac te 15000 - 2000 na
    bardziej zaawansowany sprzet to kupuje najmniejsze z dostepnych lustrzanek.

    Kyniu