eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKia ceed pare pytańRe: Kia ceed pare pytań
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kia ceed pare pytań
    Date: Thu, 16 Dec 2010 10:52:41 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <iecr1p$g0u$1@news.onet.pl>
    References: <4d08c303$0$20987$65785112@news.neostrada.pl> <ieb2o4$93i$1@news.onet.pl>
    <4d090f16$0$22803$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1292496761 16414 212.160.173.137 (16 Dec 2010 10:52:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Dec 2010 10:52:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
    X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335212
    [ ukryj nagłówki ]

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:ieb2o4$93i$1@news.onet.pl...
    > >
    > >Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w
    > wiadomości news:4d08c303$0$20987$65785112@news.neostrada.pl...
    > > > witajcie
    > > > chyba kupię takie coś z kratką, nie będę chciał gwarancji
    > > > da się coś wtedy utargować więcej?
    > >
    > > chyba wtedy bedziesz musiał dopłacić bo oni zarabiają głównie
    > > na serwisie przez te 7 lat
    >
    > ROTFL !!!!
    > Cholernie dużo zarobią.
    > Ode mnie jakieś 1500 zł w sumie.

    O ile się nie zepsuje.
    Pomyśl chwilę.
    Stacja obsługi NIE jest częścią koncernu. To zupełnie osobna
    firma, która tylko podpisuje z koncernem umowę na serwisowanie
    samochodów.

    I dajmy na to masz awarię, którą koncern obejmuje gwarancją.
    Przyjeżdżasz do ASO, oni sprawdzają czy koncern za to płaci, jeśli
    tak - naprawiają i dostają za to kasę od koncernu.
    Jeśli nie - mówią "pan będzie musiał zapłacić".

    W efekcie dla ASO najkorzystniej byłoby żeby samochody miały
    gwarancję wieczystą - i psuły się na potęgę.

    Klient z awarią na gwarancji to komfort, bo nie trzeba go kusić
    niskimi cenami i innymi duperelami. Koncern i tak zapłaci.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: