  • Data: 2010-12-16 11:11:16
    Temat: Re: Kia ceed pare pytań
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-15 22:04, Filip KK pisze:
    > Wszystko. Bierz Ceeda.

    wczoraj po drodze miałem salon peugeota, oglądałem auto nie było okazji
    jazdy próbnej. Auto sprawia dobre wrażenie, dobrze zrealizowane, progi
    do zabezpieczenia to bezdyskusyjnie. Wnętrze wygodne, dosyć proste ale i
    funkcjonalne. Mnie się podoba. Gorsze wrażenie zrobił na mnie serwis,
    miałem kilka pytań na które odpowiadali mi jakbym już był po zakupie i
    przyjechał z reklamacją. Ostatnie pytanie dotyczyło, paska rozrządu i
    ceny części, usłyszałem panie daj pan spokój to się rzadko wymienia :)
    Odnoszę wrażenie, że w polsce każda marka może sporo stracić na renomie
    właśnie poprzez takie olewackie podejście personelu.

    --
    krzysiek82