  • 11. Data: 2009-09-07 07:53:19
    Temat: Re: [zdjecia] Kazimierz II
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości
    news:20090907095430614+0200@news.neostrada.pl...
    > To jest jakas wymarla zona? Tam nie ma ludzi? Wysiedlili ich?

    Wstrzymuja sie z powrotem, az Panstwo wyremontuje na nasz koszt ;)

  • 12. Data: 2009-09-07 08:00:41
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 13. Data: 2009-09-07 08:09:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    _rK_ pisze:

    > To jest jakas wymarla zona? Tam nie ma ludzi? Wysiedlili ich?

    Ano, w części jak nie w większości tak. Ruinę się potem remontuje (a
    raczej architektonicznie masakruje) i robi kiczowaty hotel albo
    mieszkanka do kopulowania, chętnie kupowane przez zachodnich
    biznesmenków. Dużą ilość odzyskuje (?) kościół, ale generalnie z
    przeznaczeniem na te same cele.
    Jeśli oglądnie się tą dzielnicę ''przed'' i ''po'', to raczej co
    wrażliwsi wolą już tą ruderę...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 14. Data: 2009-09-07 08:37:10
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 06 Sep 2009 23:43:38 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/m/02.htm

    Podoba mi się ten montaż, bardzo miło się ogląda. Chociaż jakości
    trochę pożałowałeś - na fs nie da się oglądać.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 15. Data: 2009-09-07 08:51:07
    Temat: Re: Kazimierz II
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 7 Wrz, 10:00, _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:

    > To jest jakas wymarla zona?

    O jaką żonę Ci chodzi?

    > Tam nie ma ludzi? Wysiedlili ich?

    Może po prostu Janko należy do tych fotografów, dla których ludzie są
    wrzodem na dupie tej planety?

    Czarek

  • 16. Data: 2009-09-07 09:11:42
    Temat: Re: [zdjecia] Kazimierz II [ort]
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Dnia 07-09-2009 o 10:09:55 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > przeznaczeniem na te same cele.
    > Jeśli oglądnie się tą dzielnicę ''przed'' i ''po'', to raczej co

    Nie powinno być czasami "tę" ruderę?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2009-09-07 11:36:23
    Od: md <m...@g...com>

    On Sep 7, 10:09 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > przeznaczeniem na te same cele.
    > Jeśli oglądnie się tą dzielnicę ''przed'' i ''po'', to raczej co

    nigdy nie zrozumiem tego biczowania dzisiejszych czasów.
    co wrażliwsi to się na kazimierz nie zapuszczali 20 lat temu.

  • 18. Data: 2009-09-07 15:09:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kubuś Puchatek pisze:
    > Nie powinno być czasami "tę" ruderę?

    Powinno.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 19. Data: 2009-09-07 15:11:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    md pisze:

    > nigdy nie zrozumiem tego biczowania dzisiejszych czasów.
    > co wrażliwsi to się na kazimierz nie zapuszczali 20 lat temu.

    To niech lepiej dziś ci wrażliwi nie jadą do europejskich
    (''staroeuropejskich'') miast, bo jeszcze zobaczą jak można remontować i
    stare z nowym łączyć.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wymyśliłem do karty pin: 1234 i teraz boję się, czy nie za prosty.../

  • 20. Data: 2009-09-07 15:13:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Henry(k) pisze:
    > Podoba mi się ten montaż, bardzo miło się ogląda. Chociaż jakości
    > trochę pożałowałeś - na fs nie da się oglądać.

    Muszę popracować nad sensowniejszym sposobem kompresji - to jest robione
    z avi (nie ze statycznych zdjęć z przejściami), a więc dość
    nieekonomicznie. Zajmuje 20MB i zwiększać rozmiar byłoby trochę ciężko
    ze względu na oglądających.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl