  • Data: 2010-02-24 13:57:14
    Temat: Re: Kawasaki ZR7
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lut, 14:26, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > zdecydowanie niby.

    > no rozrzad.

    A to mnie właśnie zawsze zastanawia. Mania wymiany rozrządu, to już
    jakaś choroba? Na Allegro same sprzęty 20-30kkm każdy w opisie "po
    wymianie rozrządu". To samo u mnie, na napinaczu jeszcze ponad połowa
    a każdy mówi, że przy przebiegu 40kkm przydałoby się wymienić
    rozrząd :-) Pytanie do tych co wymieniali: po co wymienia się rozrząd
    skoro z łańcuchem się nic nie dzieje a na napinaczu jest jeszcze sporo
    miejsca?

    --
    Artur
    ZZR 1200