  • Data: 2010-02-24 14:10:28
    Temat: Re: Kawasaki ZR7
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1c44d119-9696-4980-8b37-b000bf783743@g2
    8g2000yqh.googlegroups.com...
    > Pytanie do tych co wymieniali: po co wymienia się rozrząd
    > skoro z łańcuchem się nic nie dzieje a na napinaczu jest jeszcze sporo
    > miejsca?

    Po nic;) U mnie zaczynal dzwonic, napinacz sie sprawdza w okreslonej pozycji
    walu, wiec musialem najpierw wszystko poustawiac, zeby wyjac napinacz. Byl
    wyciagniety do konca, wiec zdecydowalem sie na wymiane.

    A co do allegro - tam w ogole prawie nie ma sprzetow, w ktorych trzeba cos
    zrobic. Sa same gotowe do sezonu, po wymianie wszystkiego co sie da. To
    zdjecie co dalem wczesniej (z dospawanym "czyms" do napinacza) - ta maszyna
    tez miala wymieniony rozrzad przed sprzedaza;)

    > a każdy mówi, że przy przebiegu 40kkm przydałoby się wymienić
    > rozrząd :-)

    Zalezy w czym;) Tak jak wczesniej napisalem - koles z yamahy mowil mi, ze w
    FZS'ach lancuch rozrzadu pada szybciej niz zachodzi potrzeba regulacji
    zaworow (ksiazka podaje co 42kkm).

    --
    pzdr:
    Ivam