  • Data: 2010-02-24 14:22:14
    Temat: Re: Kawasaki ZR7
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hm3cqr$t3q$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > A serwisowki tych moto co podaja ?

    Moja do fazera na ten temat milczy - przynajmniej ja nie znalazlem.

    > Bo moze tak ma byc.
    > Chociaz IMO 100 kkm to jest minimum ktore lancuch rozrzadu powinien
    > zrobic.

    Ponoc w FZS'ach 50kkm to jest max dla lancucha rozrzadu. Z napinaczami
    roznie. Czasem padnie przed lancuchem, czasem dluuuugo po. Ale jak bedzie to
    Ci powiem jak bede zmienial lancuch nastepnym razem;)

    A do AZ:
    > co porównywać z jamachą) i inny silnik... ale przebieg prawie 36kkm, a
    > napinacz wysunięty może z 2/5.

    To u mnie po wymianie lancucha, napinacz na dzien dobry wysunal sie do
    polowy - i (znowu) podobno tak ma byc w tym modelu.

    --
    pzdr:
    Ivam