  • Data: 2010-02-24 14:12:59
    Temat: Re: Kawasaki ZR7
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    AZ pisze:

    > A to mnie właśnie zawsze zastanawia. Mania wymiany rozrządu, to już
    > jakaś choroba? Na Allegro same sprzęty 20-30kkm każdy w opisie "po
    > wymianie rozrządu".

    Ale to chyba nie znaczy calego rozrzadu, moze napinacza albo lancuszka ?

    > To samo u mnie, na napinaczu jeszcze ponad połowa
    > a każdy mówi, że przy przebiegu 40kkm przydałoby się wymienić
    > rozrząd :-) Pytanie do tych co wymieniali:

    A to nie do mnie pytanie. W ZX po dobrze ponad 100 kkm lancuszek mial
    jakies tam zuzycie i w sumie mozna by go dla przyzwoitosci po tych nastu
    latach wymienic, ale jezdzi ten sam do dzis.

    > po co wymienia się rozrząd
    > skoro z łańcuchem się nic nie dzieje a na napinaczu jest jeszcze sporo
    > miejsca?

    A serwisowki tych moto co podaja ?
    Bo moze tak ma byc.
    Chociaz IMO 100 kkm to jest minimum ktore lancuch rozrzadu powinien zrobic.

    KJ
    EXC