-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
ws.dfn.de!feeder.erje.net!newsfeed.straub-nv.de!de-l.enfer-du-nord.net!feeder2.
enfer-du-nord.net!newsfeed.eweka.nl!feeder3.eweka.nl!81.171.88.16.MISMATCH!ewek
a.nl!hq-usenetpeers.eweka.nl!193.201.147.65.MISMATCH!feeder3.cambriumusenet.nl!
feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshostin
g.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Kawasaki ZR7
Date: Wed, 24 Feb 2010 14:54:21 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 37
Message-ID: <hm3bnq$sai$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hm0bbe$9tf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<9...@t...googlegroups.com>
<hm0lrm$4dg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<3...@j...googlegroups.com>
<op.u8lh84z7bkkx24@attitude-adjust>
<hm1brq$nsq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<hm378c$3m9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hm385n$5dp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hm38id$6v4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hm39jc$98i$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: eru159.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267020346 29010 83.20.114.159 (24 Feb 2010
14:05:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Feb 2010 14:05:46 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hm39jc$98i$1@atlantis.news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:617931
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hm39jc$98i$...@a...news.neostrada.pl
...
> Ivam pisze:
>
>> 2000 i niby 23k mil
>
> zdecydowanie niby.
Nie tak bardzo zdecydowanie;) To wychodzi kolo 35kkm, a lancuch rozrzadu byl
oryginalny. Poza tym kompresja b.dobra, walki w glowicy praktycznie
niezuzyte, w ogole to zakladalem, ze przebieg jest skrecony o polowe (czyli,
ze ma ~45k mil), ale po pogrzebaniu w silniku, sklaniam sie w kierunku, ze
nie duzo jest cofniety. Jedyny pytajnik, na ktory za nic nie znam odpowiedzi
to czy zawory byly regulowane, bo akurat sa w polowie zakresu podawanego
przez ksiazke. Nie wiem ile w tym prawdy, ale mechanik z yamahy stwierdzil,
ze czesto gesto (acz nie zawsze) w tych silnikach szybciej sie lancuch
nierzadu skonczy niz zawory bedzie trzeba regulowac.
A, ze nie znam mechanika za dobrze, to pytanie do ogolu: ktos cos wie na ten
temat?
>>> 3 grzebania w silniku w tym jedno powazne
>> ??? Ktore to to powazne ???
>
> no rozrzad.
Eeee tam...
> Ale maila napisales za dnia wiec wiosną.
Gdyby nie pokrywa lodowa na drodze, to tak ;)
--
pzdr:
Ivam
Następne wpisy z tego wątku
- 24.02.10 13:57 AZ
- 24.02.10 14:02 AZ
- 24.02.10 14:10 Ivam
- 24.02.10 14:12 KJ Siła Słów
- 24.02.10 14:15 zuzka600f
- 24.02.10 14:22 Ivam
- 24.02.10 14:16 Seba
- 24.02.10 14:25 AZ
- 24.02.10 14:31 Ivam
- 24.02.10 14:42 Ivam
- 24.02.10 15:42
- 25.02.10 00:15 Michał V-R
- 25.02.10 00:16 Michał V-R
- 25.02.10 07:19 Seba
- 25.02.10 08:14 Ivam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=