  • Data: 2010-02-24 12:46:42
    Temat: Re: Kawasaki ZR7
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:17mldg6b2alql.1l7zozuvuy5j6.dlg@40tude.
    net...
    > A może FZS 600 od Yamahy?

    To i ja cos na temat tego moto powiem;)

    Dopiero co kupilem FZS'a w zeszlym roku pod koniec sezonu;) Po przesiadce z
    MZ'ty na bandziora mialem z nim problemy - miekki przod, ciezki i w moim
    odczuciu slaby. Szybko bandziora pogonilem i po poszukiwaniach z
    zastanawianiu (rowniez nad zr7 i z750) zdecydowalem sie na fazerka. Jestem
    bardzo zadowolony - lekki (przynajmniej takie sprawia wrazenie podczas
    jazdy), silnik przyjemny, bardzo rownomiernie oddaje moc (ale narazie nie
    mialem okazji docenic tego waloru). Hamulce rewelacyjne, przod regulowany
    (narazie wydaje mi sie za miekki, ale w przyszlym sezonie nad tym
    popracuje).

    Owiewka przedstawia maly problem - moja byla spawana kolo kierunkowskazu i
    wystarczylo lekko pacnac o futryne, zeby polamac owiewke. Jak ktos na
    pierwsze bierze to musi sie liczyc z tym mankamentem.

    Co do wydatkow to mialem tak:
    - jakis nr z walkiem zmiany biegow (koszt naprawy - uszczelka pod dekiel
    sprzegla)
    - przy okazji naprawy walka (podgiecie jednej blaszki) okazalo sie, ze
    mialem zle sprezyny na sprzegle (od nowszego modelu - dluzsze)
    - rozrzad (problematyczna wymiana, ale lepiej po zakupie
    sprawdzic/wymienic - po tym jak zobaczylem to:
    http://img.webme.com/pic/m/motocraft/p1210601.jpg to w kazdym moto od razu
    bede wymienial/sprawdzal)

    I tyle narazie, ale ogolnie slysze, ze dosc niezawodne to maszynki.

    --
    pzdr:
    Ivam