  • 11. Data: 2011-01-28 21:40:05
    Temat: Re: Katowice centrum - parking
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-28 19:06, Gabriel 'wilk' wrote:
    > "U Belga" jeśli nie wejdziesz do marketu albo zbyt długo stoisz autem to
    > Ci policzą za parking - powód, patrz na moje wypowiedzi o Damrota i
    > okolicy :-)

    Żaden problem wejść na 0.5 minuty i ... wyjśc apteką ;)

  • 12. Data: 2011-01-28 22:08:31
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > Żaden problem wejść na 0.5 minuty i ... wyjśc apteką ;)
    No jasne, tylko że jak ktoś idzie na spotkanie, kurs czy załatwić sprawę
    na kilka godzin to w najlepszej sytuacji zapłaci za postój (nie wiem
    ile) a w najgorszej będzie miał odholowane auto - o ile mnie pamięć nie
    myli to tam jest tablica z takim znakiem i info.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2011-01-29 08:30:09
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>

    Dzięki wszystkim za porady. Zobaczymy co z tego wyjdzie w poniedzialek, dam
    znac około wtorku.
    --
    Radarro i Touring

  • 14. Data: 2011-01-29 10:18:38
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-01-28 08:04, Radarro pisze:
    > Czesc,
    > Musze sie znalezc w centrum KTW w poniedzialek na 9 rano - dokladnie na
    > Mariackiej. Bede jechal od Gliwic, A4.
    >
    > Gdzie szukac parkingu w tej okolicy? Przy ul. Wojewodzkiej sa jakies parkingi?
    > Może na Damrota? Albo przy Bibliotece Śl?

    Skoro Gabryś zasugerował UŚ i okolice to ja na wszelki wypadek
    zasugeruje Olimpijską i okolice Spodka. Jadąc od Roździeńskiego w strone
    ronda przed samym Spodkiem jest ulica łącząca Roździeńskiego z
    Korfantego/Katowicką. Na tej ulicy, zaraz po prawej stronie, na skarpie
    jest duży, bezpłatny parking. Myślę, że tam miejsce znajdziesz bez
    problemu, ale do Mariackiej trochę dreptania będzie.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 15. Data: 2011-01-29 16:55:00
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 08:30, Radarro pisze:
    > Dzięki wszystkim za porady. Zobaczymy co z tego wyjdzie w poniedzialek, dam
    > znac około wtorku.
    Możesz zostawić pozdrowienia za wycieraczką błękitnego Twingo II z
    naklejką PMSu, które codziennie stoi na Damrota na parkingu przed sądem
    lub wzdłuż jezdni przed izbą skarbową :-)
    Udanego wyjazdu i znalezienia miejsca parkingowego.
    ps. jeśli zaparkujesz przy jezdni w strefie płatnej a nie zapłacisz
    najpierw u parkingowego to po przyjściu będziesz miał karteczkę za szybą
    i radze poszukać parkingowego i uregulować należność - będzie bez
    kłopotów :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 16. Data: 2011-01-29 18:45:25
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>

    Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Możesz zostawić pozdrowienia za wycieraczką błękitnego Twingo II z
    > naklejką PMSu, które codziennie stoi na Damrota na parkingu przed sądem
    > lub wzdłuż jezdni przed izbą skarbową :-)

    Jak znajdę to zostawię :)
    Biore sobie duzy zapas czasu na szukanie miejsca, bo jade na rekrutacje i nie
    planuje sie na to spoznic.
    Temat parkingowych zbieraczy oplat znam, juz ich w KTW przerabialem.

    Michal, dzieki za namiar w okolicy Rozdzienia, ale bede jechal od poludnia,
    wiec parking raczej na poludnie od centrum.

    Cale zamieszanie jeszcze dodatkowo komplikuje fakt, ze mam w poniedzialek tez
    2 spotkanie po poludniu - tyle ze we Wrocku :-D wiec generalnie bede mial
    malo czasu i troche km do machniecia...
    Damy rade!
    Dzieki panowie!

    Radek

  • 17. Data: 2011-01-30 10:46:04
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-01-29 18:45, Radarro pisze:

    > Michal, dzieki za namiar w okolicy Rozdzienia, ale bede jechal od poludnia,
    > wiec parking raczej na poludnie od centrum.

    Tyle, że nawet jadąc od południa może Ci się czasowo opłacać pociągnąć
    do Roździeńskiego od Murckowskiej i zostawić auto pod Spodkiem, a
    następnie przespacerować się. Albo jeszcze lepiej od
    Bocheńskiego/Brackiej przez Chorzowską/tunel i nawrotka na Dudy-Gracza.
    Gdyby co, to info z parkingiem koło Spodka zawsze może się przydać w
    przyszłości.

  • 18. Data: 2011-02-01 09:30:19
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>

    Witka Panowie.

    Nie było finalnie tak źle. Zjechalem Francuska, ale myslalem ze Francuska do
    centrum sie jedzie dluzej :-)
    Na Francuskiej nie bylo miejsca, ale na koncu skrecilem w Warszawska i
    zaparkowalem zaraz kolo banku BOS.

    Bylo chyba z -7 stopni, chwile szukalem parkingowego, ale nie znalazlem (
    wcale im sie nie dziwie...) Jak wroclem po spotkaniu przed 10.00, to nie bylo
    zadnej kartki za wycieraczka, ani parkingowego w poblizu, to pojechalem bez
    placenia... Dostane korespondencje poczta? :-)

    Wraclem Damrota, ale Twingo po drodze nie stwierdzono. Sorry. :)

    Dzieki jeszcze raz za pomoc!
    RK

  • 19. Data: 2011-02-01 17:46:01
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-01 09:30, Radarro pisze:
> [...]
    > centrum sie jedzie dluzej :-)
    > Na Francuskiej nie bylo miejsca, ale na koncu skrecilem w Warszawska i
    Czyli prawie pod USiem :-)
> [...]
    > zadnej kartki za wycieraczka, ani parkingowego w poblizu, to pojechalem bez
    > placenia... Dostane korespondencje poczta? :-)
    Nic nie dostaniesz :-)
    > Wraclem Damrota, ale Twingo po drodze nie stwierdzono. Sorry. :)
    Stało na Damrota pod budynkiem sądu gdzie zwykle bo przy drodze nie ma
    miejsca :-)

    > Dzieki jeszcze raz za pomoc!
    Polecamy się na przyszłość :-)
    pozdrawiam