  • 1. Data: 2011-01-27 22:51:36
    Temat: Dodatkowa zniżka w Liberty Direct 100zł taniej
    Od: d...@o...pl

    Krok 1.
    Musisz wejść przez tego linka, gdyż jest to program promocyjny i za to
    jest ekstra zniżka do 10%.

    https://affex.org/k2ddGd84G1676

    Wklej tego linka w przeglądarkę.

    Krok 2.

    Podczas liczenia składki w polu z prognozowanym przebiegiem rocznym,
    jeżeli dużo nie jeździsz bo inaczej jest to oszustwo-) Podaj jak
    najniższy przebieg.
    Dane te mają jedynie charakter podglądowy, ale mają znaczący wpływ na
    wysokość Twojej składki.

    Krok 3.

    W ostatnim polu Kod promocyjny Programu Partnerskiego Liberty Direct
    skopiuj ten oto kod 75369166
    Dostaniesz za niego dodatkowo 100zł lub 50zł zniżki.

    Pamiętaj!!!
    1-link
    2-przebieg
    3-kod promocyjny

    Pozdrawiam i Życzę jak najtańszej składki.

  • 2. Data: 2011-01-27 23:25:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-27 22:51, d...@o...pl pisze:

    > Pozdrawiam i Życzę jak najtańszej składki.

    Wyszło mi 700 PLN drożej niż w PZU i 1200 drożej niż w HESTII.

    6008

  • 3. Data: 2011-01-27 23:29:26
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    > Wyszło mi 700 PLN drożej niż w PZU i 1200 drożej niż w HESTII.

    to prawdziwa okazja ;) :D

  • 4. Data: 2011-01-28 00:03:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin dominicue

    > Pozdrawiam i Życzę jak najtańszej składki.

    Naucz się pisać po polsku, przydaje się podczas spamowania.

  • 5. Data: 2011-01-28 09:05:22
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    Krok 1.
    Musisz wejść przez tego linka, gdyż jest to program promocyjny i za to
    jest ekstra zniżka do 10%.

    Mi drożej o 300 zł przy OC i AC. Do tego warunki AC mi nie odpowiadają.

  • 6. Data: 2011-01-28 11:41:17
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 28 Sty, 09:05, "mz" <2...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jest ekstra zniżka do 10%.
    >
    > Mi drożej o 300 zł przy OC i AC. Do tego warunki AC mi nie odpowiadają.

    mnie 300 zł drożej niż w PZU OC+AC

  • 7. Data: 2011-01-28 15:17:51
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Pogielo ich, 2x drozej niz mam