  • Data: 2010-05-20 13:54:17
    Temat: Re: Katowice > Ostrava - problemy?
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Maj, 13:40, "Adam Jedrysik / jedrysik.com" <""temp
    \"@gethe@s...@j...com"> wrote:
    > Witam.
    > Jutro czeka mnie wyjazd z Katowic do Ostravy.
    > Czy czekają po drodze jakieś wodne niespodzianki?
    >
    > Plan: Katowice > Żory > Wodzisław > Chałupki > Ostrava
    > Czy ten odcinek autostrady w Czechach jest nadal bezpłatny?
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Adam Jędrysik
    > www:http://jedrysik.com| fotografia eventowa, reklamowa, ślubna

    Witam,
    Od Wodzislawia do Ostravy autostrada bez wiekszych przeszkod.
    (przynajmniej do wezla Ostrava Marianske Hory.)
    Jedyny problem to wezel w formie ronda (2 od Bohumina nie liczac
    wjazdu na autostrade)
    ktory jeszcze dzis rano trzeba bylo przejechac gora tj wjechac na
    rondo i zaraz z niego zjechac.
    Jest to dobrze oznakowane.

    Niestety trzeba miec winiete (kupisz np na pierwszej stacji benzynowej
    na autostradzie).
    Alternatywa to przebijanie sie przez Bohumin, ale nie wiem czy juz
    idzie przejechac
    (bylo tam mocno zalane)

    --
    Pozdrawiam,