eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKatastrofa Airbusa - czarne skrzynki ...Re: Katastrofa Airbusa - czarne skrzynki ...
  • Data: 2009-08-09 00:07:28
    Temat: Re: Katastrofa Airbusa - czarne skrzynki ...
    Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > "MH" <l...@o...pl> wrote
    > >Jednakże do chwili wystąpienia
    > > problemu , służby naziemne mają (??) kontrolę nad poczynaniami kierowców
    > > samolotu
    >
    > Przy kontroli radarowej i naziemnym radarze pogodowym mogą zobaczyć do czego
    > się zbliża samolot i mu podać wskazówkę. Pilot też ma radar pogodowy.
    > Nad oceanami nie ma kontroli radarowej, tak więc kontroler nie wie dokładnie
    > w co wlatuje samolot.

    OK , radar naziemny odpada - to oczywiste. Ale.. , latawiec wie gdzie jest ,
    chociażby przez GPS. To pieroństwo działa wszędzie.. Informacja o lokalizacji
    latawca może być nadana do stacji naziemnej bez problemu , chociażby drogą
    satelitarną. Jak piszesz , kierowcz latawca ma radar pogodowy.. To co ??
    Nie wie w co qrva wlatuje ??


    > A jeśli chodzi Ci o problemy techniczne z maszyną, to monitoruje je komputer
    > pokładowy, starając przewidzieć możliwość pogorszenia sytuacji. Nie wiem w
    > jaki sposób i po co miałby to robić ktoś jeszcze z ziemi.
    >
    >

    Każdy samochód jest wyposażony w prędkościomierz. To po co stoją gliniarze z
    suszarkami , aby też to mierzyć ???

    MH


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: