    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Katalogowanie zdjęć
    Date: Thu, 4 Jun 2009 21:39:04 +0200

    "mg" <a...@p...onet.pl> wrote:

    >A ja tradycyjnie przestrzege przed zwodnicza wygoda HDD
    >>

    > A z domu czasem wychodzisz, ze nie wspomne o innych radosciach
    > zycia :)))

    Wiesz, jakoś nie widzę związku. Chyba tyle, że w komputerach robię
    już od 20 lat i m.in. ww. wiedza pozwala mi stale czerpać wiele radości
    z poczucia pewności, że moje ważne dane cyfrowe nie wyparują któregoś
    dnia jak się to już wielu zarozumialcom i umysłowym leniom w moim
    otoczeniu przez ten czas przytafiło. A później płacz i zgrzytanie
    zębami. A ja mam czas wyjść w plener, na miasto, czasem pyknąć nawet
    jakieś foto także dzięki temu, że mam skuteczne procedury i nie muszę
    się kopać z koniem.

    Z innych radości: ostatni komputer złożyłem głównie ze szpargałów
    znalezionych w domu... ;-) Działa miodzio i niezawodnością,
    wyciszeniem (prawie 1 kg heat-pipe) oraz dopasowaniem do indywidualnych
    potrzeb przebija wszystkie supermarketowe oferty. :))

    Aaaaa! Chyba że uważasz, ze to w ogóle jest jakiś problem? Cóż, jak
    się już posiądzie pewną wiedzę, to wszystko wydaje się łatwe... Po
    prostu wszystko jest trudne, zanim nie stanie się łatwe - być może
    patrzymy na tę samą sprawę z dwóch różnych stron? (obiektywu? lufy? :))

    pozdro

    [mr.]