  • 11. Data: 2009-04-30 19:59:12
    Temat: Re: Kask i spodnie do zabytka - jaki wybór...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > Myslisz, ze ktokolwiek jezdzil na Jawie w latach 60-tych w bojowkach ?
    > Jezdzilo sie w zwklych spodniach materialowych.

    hehehe... w kaskach też wtedy nie musieli jeździć, ale nie w tym rzecz,
    prawda...? ;)
    Mam już namiary, to mi wystarczy. Dziękuję!

    --
    (Po)zdrówka! falco
    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT

  • 12. Data: 2009-04-30 20:22:06
    Od: Nexus6 <n...@u...poczta.gazeta.pl>

    falco pisze:

    > hehehe... w kaskach też wtedy nie musieli jeździć, ale nie w tym rzecz,
    > prawda...? ;)

    A od kiedy jest to obowiązkowe?

    nexus

  • 13. Data: 2009-04-30 21:31:31
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    > Hej,
    ... Czy znacie firmy, które produkują nowoczesne kaski z szybką, ale
    > wyglądające retro...?

    Oczywiście Nr1 to Davida:
    http://www.davida.co.uk/type.php?id=speedster

    Problem tylko w tym, ze cena kasku pewnie przekroczy wartość twego motocykla...

  • 14. Data: 2009-04-30 22:31:10
    Od: falco <m...@w...pl>

    wojkop pisze:

    > Oczywiście Nr1 to Davida:
    > http://www.davida.co.uk/type.php?id=speedster

    O! Widzisz, to jest dokładnie to o czym myślałem, czyli jednak warto
    pytać na Preclu... ;)

    > Problem tylko w tym, ze cena kasku pewnie przekroczy wartość twego motocykla...

    hmm... przymknę oko na ten docinek... ;)
    Szukam i szukam "best price" na www, ale nie mogę namierzyć, może to z
    nocnego zmęczenia, poszukam na spokojnie za dnia.

    P.S. Jak dla mnie zabytkowe maszyny (auta i motocykle) są wartością samą
    w sobie... ;)
    Podobnie odrestaurowane Jawy jak SenNa... na serwisach aukcyjnych
    osiągają ceny 4 cyfrowe z tłustą cyfrą z przodu, więc może wyda... ;)

  • 15. Data: 2009-05-01 08:04:16
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    > hmm... przymknę oko na ten docinek... ;)

    Wybacz jesli to tak zabrzmialo. Naprawde nie chcialem byc zlosliwy, choc
    rzeczywiscie mozna to tak odczytac. Tez kocham klasyke. problem w tym, ze Davida
    jako firma z kultowym znaczkiem ma ceny kosmiczne, przynajmniej dla mnie -
    nieosiagalne. Co do spodni - to oczywiście LeviS model 501 i do tego "Ramoneska"
    wzorowana na modelu 601 firmiy Schott NYC. Cos na ten temat znajdziesz na mojej
    prywatnej stronie:
    http://www.rockers.webd.pl/articles.php?article_id=8

    a tu o kaskach:
    http://www.rockers.webd.pl/articles.php?article_id=3
    5

    A firme Jawa szanuje i zawsze bede szanowal!

    Pozdr! wojkop

    rockers.webd.pl

  • 16. Data: 2009-05-02 07:54:18
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    falco pisze:

    > taaa..., ale czy ja pytałem o "odczucia"...? Pytałem o to czy są takie
    > kaski w ogóle dostępne, bo ja nigdzie nie znalazłem, więc liczyłem na
    > pomoc osób, które (może) znają takie produkty i podadzą konkretne modele.

    Jest inne wyjscie. Mozna sobie kupic klasycznego jeta ktory ma odpinany
    daszek. I w miejsce daszka zamontowac szybe. Sa na rynku dotepne w
    kilkunastu wzorach i kolorach. Wyglada to bardzo klasycznie.
    Jakis czas temu pojawily sie szyby typu booble. Takie w ksztalcie
    babelka. Bardzo stylowe i praktyczne. Sam rozwazam zakup takowej.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 17. Data: 2009-05-02 07:57:03
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jakis czas temu pojawily sie szyby typu booble. Takie w ksztalcie
    > babelka. Bardzo stylowe i praktyczne. Sam rozwazam zakup takowej.

    No i lineczka odpowiednia :)

    http://www.bandithelmets.com/jet/index.htm

  • 18. Data: 2009-05-04 16:07:17
    Od: falco <m...@w...pl>

    Nexus6 pisze:

    > A od kiedy jest to obowiązkowe?

    nie wiem dokładnie, ale chyba w latach 70. zaczęli regulować jazdę w
    kasku z różnymi wyszczególnieniami. Odsyłam do źródła - Dziennik Ustaw.

  • 19. Data: 2009-05-04 16:26:32
    Od: falco <m...@w...pl>

    wojkop pisze:

> [...]
    > jako firma z kultowym znaczkiem ma ceny kosmiczne, przynajmniej dla mnie -

    Spoko, nic się nie stało, na końcu była mrugająca "emotka". ;)
    Powoli przeglądam różne oferty, to fakt, że ceny bywają kosmiczne,
    dlatego warto szukać, pytać, korzystać z doświadczenia innych, którzy
    już przetarli nie jeden szlak... ;)

    > a tu o kaskach:
    > http://www.rockers.webd.pl/articles.php?article_id=3
    5

    Ciekawa lektura, poszperam sobie więcej... ;)
    Dziękuję!

    > A firme Jawa szanuje i zawsze bede szanowal!

    Cieszę się! ;)
    Ja uwielbiam sytuacje, gdy przechodząc koło mojego garażu zagadują
    rozmową mocno zaawansowani wiekiem dziadkowie, którzy zaczynają
    opowiadać gdy za młodu sami ujeżdżali podobne Jawy, a także rasowe
    Junaki, SHLki czy popularne WSK i Fumki... ;)

    Do dziś pamiętam, gdy jeden z dziadków z mocnym podekscytowaniem
    powiedział - "Panie wtedy jak ktoś miał Jawę to był ktoś!" ;)
    Tylko szkoda, że tak mało jest ich w PL...

  • 20. Data: 2009-05-04 16:34:32
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jakis czas temu pojawily sie szyby typu booble. Takie w ksztalcie
    > babelka. Bardzo stylowe i praktyczne. Sam rozwazam zakup takowej.

    > http://www.bandithelmets.com/jet/index.htm

    O! Widzisz! To jest dokładnie coś takiego o czym myślałem i jeszcze w
    przystępnej cenie! ;)
    Widziałem podobne kaski na motobazarze (Wawa, Wyścigi), ale szybek nie
    mieli, może na kolejnej giełdzie coś się pojawi.

    P.S. Myślę, że po wszelkich propozycjach i przemyśleniach, także
    finansowych, bo to twardy argument... ;) pozostanę przy skórze, 501 i
    kasku Jet z dopinaną szybką (ewentualnie z goglami). Do tego mam ciemne
    buty za kostkę + skórzane rękawice oraz pas odblaskowy, więc całość
    zgrabnie połączy wygodę, wygląd "z epoki" i bezpieczeństwo... ;)

    Dziękuję wszystkim za konkrety!