  • 21. Data: 2009-05-04 17:10:55
    Temat: Re: Kask i spodnie do zabytka - jaki wybór...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jest inne wyjscie. Mozna sobie kupic klasycznego jeta ktory ma odpinany
    > daszek. I w miejsce daszka zamontowac szybe.

    w sumie ten też jest niegłupi:
    http://allegro.pl/item625049826_kask_highway_1_dx_2_
    typu_jet_roz_l.html
    choć stylistyką bardziej podchodzi pod model 353 - 350 a nie 356 - 175... ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 22. Data: 2009-05-04 19:40:04
    Od: w...@y...com

    > w sumie ten też jest niegłupi:
    > http://allegro.pl/item625049826_kask_highway_1_dx_2_
    typu_jet_roz_l.html
    > choć stylistyką bardziej podchodzi pod model 353 - 350 a nie 356 - 175... ;)

    Ja jezdze w takim:
    http://tnij.org/db9v

    tak jak radzi Kuczu - odpialem daszek i zalozylem gogle

    Pozdr!
    wojkop
    rockers.webd.pl

  • 23. Data: 2009-05-05 17:56:10
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "falco" <m...@w...pl> wrote

    > Od pewnego czasu szukam innego niż stylowy orzeszek z daszkiem (oryginał z
    > lat 60.) ;) kasku do swojej SenNej... (Jawa 175 356 '58).
    > Orzeszek + retro gogle są nieodzowne, ale chciałbym jednak kask z szybką.
    > Wiadomo, że moje prędkości będą się kręcić w okolicach 60, ale jednak
    > niektóre owady i znaczny szum trochę uprzykrzają czerpaną garściami frajdę
    > z jazdy... ;)

    No to jeszcze przy okazji poszukaj w sieci
    albo w katalogu Hein-Gericke
    kaskow momodesign.
    To chyba to momo od golfowtjuning itp.
    Modele "F" i "Ice" wygladaja dosc stylowo,
    szyba nie jest czescia wrot od stodoly tylko
    cena zabija 230 euro :-(

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 24. Data: 2009-05-05 19:29:06
    Od: falco <m...@w...pl>

    w...@y...com pisze:

    > Ja jezdze w takim:
    > http://tnij.org/db9v

    Bardzo fajny! Dokładnie w takim stylu jak myślałem!
    Teraz mam już spore rozeznanie, wiem czego i za ile szukać, więc liczę
    już tylko na niższy kurs euro a na razie "przeczekam" w Orzesz...ku... ;)

    Dziękuję raz jeszcze wszystkim za pomoc!

  • 25. Data: 2009-05-05 19:31:11
    Od: falco <m...@w...pl>

    Spider A.J. pisze:

    > No to jeszcze przy okazji poszukaj w sieci
    > albo w katalogu Hein-Gericke
    > kaskow momodesign.
    > tylko cena zabija 230 euro :-(

    Dzięki, poszukam, pooglądam, ale raczej tylko poglądowo, bo nie dam rady
    się napiąć na taki budżet... :(

  • 26. Data: 2009-05-07 09:11:16
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    falco pisze:

    > Teraz mam już spore rozeznanie, wiem czego i za ile szukać, więc liczę
    > już tylko na niższy kurs euro a na razie "przeczekam" w Orzesz...ku... ;)
    >
    > Dziękuję raz jeszcze wszystkim za pomoc!

    Highway 1, model Retro II w Lousie kosztuje aktualnie 30 ojro.

    http://tinyurl.com/ce7twy

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 27. Data: 2009-05-07 11:42:26
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Highway 1, model Retro II w Lousie kosztuje aktualnie 30 ojro.
    >
    > http://tinyurl.com/ce7twy

    O! ;)
    Już poprosiłem kumpla, żeby mi przywiózł z Monachium... ;)
    Szukam tylko innych "gadżetów" oraz szybki, ale germańska język, trudna
    język... ;)

    P.S.
    Zastanawiam się jeszcze nad tym:
    http://tnij.org/dcte

    ma już szybkę, do tego odsuwaną i cena jest rewelacyjna!!!
    Dziękuję Kuczu!

  • 28. Data: 2009-05-07 15:10:22
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Highway 1, model Retro II w Lousie kosztuje aktualnie 30 ojro.
    >
    > http://tinyurl.com/ce7twy

    u Luisa nie znalazłem szybki do w.w kasku, ale znalazłem w PL.
    Niestety nie ma gdzie jej zobaczyć na żywo, bo są tylko na zamówienie... :(

    http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?produc
    ts_id=26589

  • 29. Data: 2009-05-07 15:12:26
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

> [...]

    u Luisa nie znalazłem szybki do w.w kasku, ale znalazłem w PL.
    Niestety nie ma gdzie jej zobaczyć na żywo, bo są tylko na zamówienie... :(

    P.S. Errata - znalazłem po numerze katalogowym:
    http://tnij.org/dcuo

  • 30. Data: 2009-05-07 15:35:19
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Highway 1, model Retro II w Lousie kosztuje aktualnie 30 ojro.

    Zanabyłem model bardzo podobny,u nas ,ale jeszcze nie macałem,zobaczymy co
    to bedzie,kasa taka sama:

    1 x Kask Highway No.1 JX1 Jethelm mat (204141) = 131,00zł

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec