    From: "Robert_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kasety VHS - elektrośmieci ?
    Date: Mon, 7 Jun 2010 17:38:25 +0200

    > nie wiem jak u ciebie, ale u mnie puszki itp jak
    > nakbardziej
    > kwalifikuja sie do recyklingu, wiec srubka z kasety bym
    > sie nie
    > martwil

    Oczywiście że tak, ale należy je wkładać do pojemnika na
    puszki, a nie np. na szkło ;-))). A ja nie chciałem kaset
    rozkręcać ;-)))

    > nawet jezeli, nie sadzisz chyba ze jakas sruba czy kamyk
    > nie
    > zostaly przewidziane i mozna nimi cokolwiek 'zepsuc'

    Najpewniej jest tak jak piszesz :-). Dlatego kasety
    zapakowałem w reklamówkę, związałem i postawiłem wewnątrz
    komory śmietnikowej. Śmieci i tak są potem pobieżnie
    segregowane na taśmociągu (widziałem to na własne oczy),
    więc możliwe że torba zostanie wychwycona...