    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kaseta adapter
    Date: Wed, 27 Jul 2011 00:32:24 +0200

    W dniu 2011-07-27 00:00, Feromon pisze:

    > Użytkownik "GLaF"<g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > Jest wiele ofert w sieci...

    Tak w sumie chcę zreperować mój srebrny, pasujący do kompletu magnetowid
    Philip's (raczej nowszej daty). Sama sobie jestem winna, bo kiedyś parę
    kaset pożyczyłam swojej siostrze, ona je wpakowała do swojego
    dziadoskiego magnetowidu i poszarpało taśmy. Potem już mój magnetowid po
    takiej taśmie zaczął szwankować i zaczepiać taśmy. Wiele nagranych kaset
    juz wywaliłam, nawet nową, nienagraną. Boleję nad tym bo lubię mieć w
    domu sprawny sprzet, a nie mam forsy na jakiegoś reperatora co mi dobre
    części powymienia, nie mam po prostu zaufania. Wszyscy by chcieli
    zabierać sprzęt do siebie do warsztatu, a ja bym chciała, żeby reperacja
    się odbywała na moich oczach.
    Studniówki mojej córki to szkoda mi zaprzepaścić oraz pogrzebu z
    honorami i salwami mojego brata ciotecznego i któregoś tam dnia trzeba
    będzie to gdzieś przegrać na płytkę.

    --
    animka