  • 51. Data: 2012-06-28 22:55:01
    Temat: Re: Karty paliwowe
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-28 21:37, Cavallino pisze:
    > Mówisz o stacji benzynowej - tutaj trendy są dokładnie odwrotne, koszty
    > rosną a nie spadają, pracowników za mniej niż 1000 też już nie
    > znajdziesz

    W Kaliszu widziałem Statoil bez pracowników. Samoobsługowa taka jedna na
    wylocie na Koło, a cena paliw powalająca (jak u mnie ON kosztował 5,74
    to tam zatamowałem za 5.52, a o po trasie próżno było szukać poniżej
    5.60). W sumie chciałbym taką samoobsługową mieć u siebie w mieście z
    atrakcyjną cena paliwa.

  • 52. Data: 2012-06-28 22:56:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    > znajdziesz

    W Kaliszu widziałem Statoil bez pracowników. Samoobsługowa taka jedna na
    wylocie na Koło. Cena paliw powalająca (jak u mnie ON kosztował 5,74
    to tam zatamowałem za 5.52, a i po trasie próżno było szukać poniżej
    5.60). W sumie chciałbym taką samoobsługową mieć u siebie w mieście z
    atrakcyjną ceną paliwa.

  • 53. Data: 2012-06-28 22:58:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > to tam zatamowałem za 5.52, a o po trasie próżno było szukać poniżej
    > 5.60). W sumie chciałbym taką samoobsługową mieć u siebie w mieście z

    A hamburdery za ile sprzedawała? ;-)
    Bo to o nich była mowa.

  • 54. Data: 2012-06-28 23:01:31
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-28 22:58, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > A hamburdery za ile sprzedawała? ;-)
    > Bo to o nich była mowa.

    Hamburgerów nie było... Ale jakby dostawili jakiś automat z piciem... W
    sumie muszę pomyśleć, czy by nie pokombinować z kredytami i nie otworzyć
    ze dwóch takich stacji :)

  • 55. Data: 2012-06-28 23:08:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Hamburgerów nie było... Ale jakby dostawili jakiś automat z piciem... W
    > sumie muszę pomyśleć, czy by nie pokombinować z kredytami i nie otworzyć
    > ze dwóch takich stacji :)

    Daj znać, jak osiągniesz 10% zysk na hamburgerach....

  • 56. Data: 2012-06-28 23:13:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-28 23:08, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Daj znać, jak osiągniesz 10% zysk na hamburgerach....

    Jeśli już o tym mowa, hot-dog francuski na BP kosztuje chyba 5 zł, a u
    mnie pod domem w sklepiku identyczne puszczając za 2,99 nadal zarabiają.
    To pokazuje jakie marże mają w kawiarenkach na stacjach. Myślę, że na
    hamburgerach zarabiają równie dużo, co na hot-dogach.

  • 57. Data: 2012-06-28 23:19:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > mnie pod domem w sklepiku identyczne puszczając za 2,99 nadal zarabiają.
    > To pokazuje jakie marże mają w kawiarenkach na stacjach.

    Albo jakie koszty...
    Na Bliskiej też hot-dogi są za 2,99, a często nawet taniej.

  • 58. Data: 2012-06-28 23:33:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 21:37:37 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Mówisz o stacji benzynowej - tutaj trendy są dokładnie odwrotne, koszty

    Wydawalo mi sie ze zszedles na gastronomie.

    > rosną a nie spadają, pracowników za mniej niż 1000 też już nie znajdziesz
    > (minimalna płaca w tym kraju to 1500), a właściciel 24h nie jest w stanie
    > sam działać.

    Ale stacja juz stoi i paliwo sprzedaje. Wstaw do niej droga cole i hotdogi,
    i pomysl - ile zarobisz jak ktos ktos kupi zarcia za 10zl minus 4% prowizji
    dla banku, a ile na paliwie za 100zl. tez minus 4%.

    Zreszta co to gdybac - zajrzyj do sklepu obok stacji, po ile tam te same
    towary, a potem do karty tej stacji - za co daja najwiecej punktow :-)

    J.

  • 59. Data: 2012-06-28 23:41:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

    > Wydawalo mi sie ze zszedles na gastronomie.

    Dobrze mówisz - wydawało Ci się.
    Ale gastronomii to samo co handlu dotyczy.

    Wymaganie od kogoś kto wrzucił w lokal setki tysięcy zł, więc powinien żyć z
    zysku (bo inaczej inwestycja nie ma sensu), żeby wyręczał pracownika którego
    pensja jest warta kilkaset czy tysiąc zł miesięcznie, jest po prostu
    żałosne.

    Gdyby chciał pracować za ten tysiąc, to po jakiego miałby inwestować w tym
    celu kilkadziesiąt razy więcej?
    Zatrudniłby się na pompie i już.

    > Ale stacja juz stoi i paliwo sprzedaje.

    I pewnie sama spłaci kredyty i się utrzyma z tego stania .....
    Albo z paliwa z marżą 1 gr na litrze, jak to im rok temu PO zafundowała....

    > Zreszta co to gdybac - zajrzyj do sklepu obok stacji, po ile tam te same
    > towary, a potem

    A potem policz ile kosztował ten sklep, a ile stacja.
    Już nie wspominając o tym, że dostawcy stosują sobie inne ceny dla różnych
    podmiotów.
    Np. dla małego sklepu lub restauracji nie kupisz hurtowo Pepsi taniej niż
    sprzedaje hipermarket W DETALU.
    A ciężko żądać od sklepu, żeby bez marży towar sprzedawał, prawda?

  • 60. Data: 2012-07-01 11:23:40
    Temat: Re: [OT] Re: Karty paliwowe
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 27 Jun 2012 22:34:51 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Jesteś głupcem lub przynajmniej analfabetą wtórnym.

    Głupcem to jesteś Ty. I potwierdzasz to każdym swoim postem. BTW kiedy
    Ty masz czas na pisanie tych poematów, jak nie wysiadasz z auta?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280