  • 1. Data: 2012-06-26 15:56:30
    Temat: pokusa za 1000zł
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    http://www.autocube.pl/flota/lamborghini-gallardo-id
    7.html

    tak się zastanawiam, czy warto wydać tysiaka na to cacko i wyszleć się
    do bólu?

    ps. za opony płaci się dodatkowo jeśli zużyją się w ciągu jednego dnia?
    ;-)

  • 2. Data: 2012-06-26 16:17:01
    Temat: Re: pokusa za 1000zł
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > do bólu?
    >
    > ps. za opony płaci się dodatkowo jeśli zużyją się w ciągu jednego dnia? ;-)

    To nie wiem czy nie lepiej Carera GT i 400zł taniej

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-06-26 16:25:31
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Lewis"

    > To nie wiem czy nie lepiej Carera GT i 400zł taniej

    Myślałem o GT, jednak Lambo wydaje mi się jakieś takie...no, bardziej
    egzotyczne :)

  • 4. Data: 2012-06-26 17:04:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-26 16:17, Lewis pisze:
    7.html

    > To nie wiem czy nie lepiej Carera GT i 400zł taniej

    to samo chciałem napisać. Bierz GT

  • 5. Data: 2012-06-26 18:17:08
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Przemysław Czaja wrote:

> [...]
    > się do bólu?
    >
    > ps. za opony płaci się dodatkowo jeśli zużyją się w ciągu jednego

    A nie lepiej jakis 'ekspiriens' na torze? Np. silverstone?
    Chyba, ze chodzi o lans na miescie. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2012-06-26 18:42:01
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Przemysław Czaja* w wiadomości news:jscf7p$102$1@mx1.internetia.pl
    napisał(a):
> [...]
    > bólu?
    > ps. za opony płaci się dodatkowo jeśli zużyją się w ciągu jednego dnia?

    A nie lepiej sobie sprawić zabawkę tak na co dzień? Zabaweczki które robią
    100kmph w okolicach 5s to nie kosmos, a fun na co dzień bezcenny ;-)
    Gorzej z lansem i tankowaniem, poza tym takie cholerstwo nieźle uzależnia...
    po chwili namysłu faktycznie zdrowiej chyba jest wypożyczyć zabawkę na
    dobę;-)

    Pozdr

  • 7. Data: 2012-06-26 18:51:23
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-26 18:17, Rafał Grzelak pisze:

    7.html

    > A nie lepiej jakis 'ekspiriens' na torze? Np. silverstone?
    > Chyba, ze chodzi o lans na miescie. ;]

    na tor wystarczy kwadrat (E30) + swap na V8 + klata + zawias
    i hamulec z M3 E46 (pasuje). Lambo lepiej się polaszczyć nocą
    po mieście.

  • 8. Data: 2012-06-26 21:38:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > tak się zastanawiam, czy warto wydać tysiaka na to cacko i wyszleć się
    > do bólu?

    Kup sobie motocykl, za 15kPLN wyszalejesz się bez łaski...

    --
    Pozdr.

  • 9. Data: 2012-06-26 22:03:13
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-06-26 21:38, DoQ pisze:

    > Kup sobie motocykl, za 15kPLN wyszalejesz się bez łaski...

    Tfu! NTG! ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 10. Data: 2012-06-26 22:21:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemys?aw Czaja

> [...]
    > do bólu?
    >
    > ps. za opony płaci się dodatkowo jeśli zużyją się w ciągu jednego dnia?

    Nie lepiej pożyczyć coś od megrimsa?