  • 1. Data: 2012-06-26 13:38:24
    Temat: znacie jakiegoś "zaufanego" sprowadzacza?:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    znacie kogoś, kto sprowadza auta, i można mu zaufać - powiedzieć, czego się
    szuka itp?
    np z włoch?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2012-06-26 13:49:56
    Temat: Re: znacie jakiegoś "zaufanego" sprowadzacza?:)
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > znacie kogoś, kto sprowadza auta, i można mu zaufać -
    > powiedzieć, czego się szuka itp?

    A skąd jesteś?

  • 3. Data: 2012-06-26 13:55:40
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd jesteś?

    Z gliwic.

    ale jak on będzie z krakowa czy poznania, ale uczciwy, to mi to jakoś nie
    przeszkodzi.
    łatwiej mi się wybrać do poznania niż do włoch na ten przykład;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 4. Data: 2012-06-26 13:55:56
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > znacie kogoś, kto sprowadza auta, i można mu zaufać - powiedzieć, czego
    > się szuka itp?
    > np z włoch?

    Nawet zaufany sprowadzacz cudu nie dokona, bo auta w dobrym stanie za
    granicą są wręcz droższe niż w Polsce, co łatwo sprawdzić na eBay, mobile.eu
    itp...

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2012-06-26 14:15:37
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Tue, 26 Jun 2012 12:55:40 +0100, Bartek <N...@p...fm>
    wrote:

    > Z gliwic.
    >
    > ale jak on będzie z krakowa czy poznania, ale uczciwy, to mi to jakoś
    > nie przeszkodzi.
    > łatwiej mi się wybrać do poznania niż do włoch na ten przykład;)

    Odezwij sie na priv.

    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 6. Data: 2012-06-26 14:18:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości grup

    >Z gliwic.

    No to do Juranda blisko, aczkolwiek radze najpierw odszukac w archiwum
    "beczka pelna mulu" :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-06-26 14:53:07
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ... auta w dobrym stanie za granicą są wręcz droższe niż w
    > Polsce, co łatwo sprawdzić na eBay, mobile.eu itp...

    Od jakiegoś czasu jest dokładnie jak mówisz. Mam znajomych,
    którzy od lat sprowadzają auta, mają wielu zadowolonych
    klientów, jakąś renomę... Ostatnio z nimi rozmawiałem i to
    samo mówili, że auto zadbane, nie kręcone, w dobrym stanie
    kosztuje więcej niż w Polsce. Jak doliczą koszty
    sprowadzenia, rejestracji itd. to ciężko sprzedać. Ostatnio
    sprowadzają pod konkretnego klienta, dokładnie to co ktoś
    chce. Ja poleciłem ich już 4 czy 5 znajomym i wszyscy są
    bardzo zadowoleni :-). Ale faktem jest że robi się coraz
    trudniej...

  • 8. Data: 2012-06-26 15:18:24
    Od: PJ <p...@g...com>

    //No to do Juranda blisko, aczkolwiek radze najpierw odszukac w
    archiwum "beczka pelna mulu" :-)

    odszukalem, a w skrocie:
    - nawet "grupowym" handlarzom trzeba patrzyc na rece
    - w 2002 uzywano modemow
    - dyskusja skonczylo sie tak jak zwykle czyli zejsciem z tematu,
    ostatni post niejakiego J.F dyskutowano nawet zawziecie na pl.misc
    lotnictwo :-)

    P.

  • 9. Data: 2012-06-26 15:55:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PJ" napisał w wiadomości grup
    //No to do Juranda blisko, aczkolwiek radze najpierw odszukac w
    //archiwum "beczka pelna mulu" :-)

    >odszukalem, a w skrocie:
    >- nawet "grupowym" handlarzom trzeba patrzyc na rece

    No, tak prawde mowiac to co do tej tytulowej beczki nie mam
    specjalnych uwag, tym niemniej wolalbym po zakupie nie uslyszec "no o
    co chodzi - udokumentowany przebieg jest 100kkm, o nieudokumentowanym
    nic nie pisalem", ani dowiedziec ze "zadbany, serwisowany ... no
    przeciez tych czesci to sie nie wymienia" :-)

    A to sie zdarzylo Jurandowi napisac.

    J.

  • 10. Data: 2012-06-26 16:44:52
    Od: PJ <p...@g...com>

    zadbany czy serwisowany to pojecia ogolne ale jesli nie ma ksiazki
    pojazdu z fakturami, ktore mozna zweryfikowac to nie biore czegos
    takiego nawet pod uwage ...to samo dotyczy przebiegu choc w tym
    przypadku "skorygowano" przebieg przed serwisowaniem w ASO wiec raczej
    zrobil to importer lub 1-szy (w PL) wlasciciel ewentualnie byla to
    jedna i ta sama osoba ...

    ps niemieccy handlarze wypychaja auta pow. 100 (150) tkm wylacznie na
    eksport, wlasnie po to zeby uniknac ciagania po sadach przez
    rozczarowanych klientow, dla mnie moral jest taki zeby nie mieszac
    kontaktow towarzyskich z biznesowymi bo predzej czy pozniej zle to sie
    skonczy ...

    P.