  • 41. Data: 2012-06-28 13:02:23
    Temat: Re: Karty paliwowe
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:jshaq9$c3m$4@node1.news.atman.pl...

    > No tak, zapomnialem. Jak ktos nie ma 1500 zl na raz to moze sobie sam 15
    > razy po 100 przelac. Ale jednak zeby zaplacic za paliwo to trzeba tam
    > jakies pieniadze wplacic, wiec nie wydaje mi sie to problemem.

    Czy ja gdzieś napisałem, że to jest problem? Jest to warunek, który należy
    spełnić, żeby na promocję się załapać, a Ty o tym nie napisałeś.

  • 42. Data: 2012-06-28 13:04:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 12:58, Iksiński pisze
    > Zresztą jakąś kasę musisz zostawiać, żebyś miał czym zapłacić za paliwo.
    > Chyba, że rano robisz wrzutkę bo wiesz, że będziesz po południu tankował.

    Wlasnie tak robie ;)

    > W takim razie gratuluję żelaznej dyscypliny. Ja najczęściej tankowanie
    > planuję z dokładnością co najwyżej tygodnia i wolę, żeby na koncie
    > leżała kasa w razie godziny 0 (np. nagłego wyjazdu) ;-)

    W razie naglego wypadku to mam kilka kredytowek ;)

  • 43. Data: 2012-06-28 13:07:38
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > W razie naglego wypadku to mam kilka kredytowek ;)

    Ja też, co nie zmienia faktu, że wolę zapłacić za pomocą Meritum, żeby
    załapać się na bonus. ;-)
    Te 2-3 stówki mogą u nich poleżeć, nie jestem aż taki pazerny. ;-)

  • 44. Data: 2012-06-28 17:32:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 28.06.2012 12:23, J.F pisze:

    >Wez sie ogarnij, to nie stacja zwraca tylko bank!

    Bank ? Niby z dobrego serca ?
    I czemu tylko za niektore transakcje ?

    J.

  • 45. Data: 2012-06-28 18:50:27
    Temat: Re: [OT] Re: Karty paliwowe
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w <news:XnsA080203E46E76budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    >:

    > Użytkownik 'Tom N' n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > naprawdę nie potrafisz zrozumieć, ze reszte kilomentrów może przejzdzac nie
    > swoim samochodem

    Znaczy oprócz samochodu marki KIA powoził samochodem marki KIL i to oboma
    zrobił w 42 dni 30 000 kilometrów

    > a co za tym idzie moze miec jakas karte flotową i zadne
    > rabaty itp mogą go nie interesowac?

    Równie prawdopodobne jak wizyty u komendanta swego czasu, zwłaszcza, że pyta
    o kartę tu a nie tam gdzie ją niby ma

    --
    Tomasz Nycz

  • 46. Data: 2012-06-28 19:01:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Na hamburgerze, plynie czy piwie to zarabiaja tyle ze bez problemu mozna
    > zwrocic 10%.

    Tak się wydaje tylko takim, co to nigdy własnego biznesu nie prowadzili.
    Jak odliczysz z marży koszty lokalu, pracowników, materiałów, maszyn itd, to
    czasem nawet na zero możesz nie wyjść.
    A Ty tu o zarabianiu.....

  • 47. Data: 2012-06-28 19:48:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-28 18:50, 'Tom N' pisze:
    > Budzik w <news:XnsA080203E46E76budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    >:

    > Znaczy oprócz samochodu marki KIA powoził samochodem marki KIL i to oboma
    > zrobił w 42 dni 30 000 kilometrów

    Spoko - jeździł dwoma naraz, grepując, gzipując i pisząc na newsy
    jednocześnie :)

    Nie no, ma kartę u komendanta :)

  • 48. Data: 2012-06-28 20:30:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 19:01:56 +0200, Cavallino napisał(a):
> [...]
    > Jak odliczysz z marży koszty lokalu, pracowników, materiałów, maszyn itd, to

    No to trzeba ograniczyc koszta o 10%. tanszych pracownikow, starsze
    maszyny, samemy sie wziac do roboty. Nie wydaje sie niemozliwe.

    A kup benzyne 10% taniej ..

    J.

  • 49. Data: 2012-06-28 21:32:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-28 19:48, Artur Maśląg pisze:

    > Nie no, ma kartę u komendanta :)

    U komendanta to ma, ale teczkę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 50. Data: 2012-06-28 21:37:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > No to trzeba ograniczyc koszta o 10%. tanszych pracownikow, starsze
    > maszyny, samemy sie wziac do roboty. Nie wydaje sie niemozliwe.

    Mówisz o stacji benzynowej - tutaj trendy są dokładnie odwrotne, koszty
    rosną a nie spadają, pracowników za mniej niż 1000 też już nie znajdziesz
    (minimalna płaca w tym kraju to 1500), a właściciel 24h nie jest w stanie
    sam działać.
    Zresztą dlaczego miałby to robić, żeby to klient miał lepiej, a nie on?