  • 21. Data: 2012-06-28 08:24:48
    Temat: Re: Karty paliwowe
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.06.2012 21:52, megrims pisze
    > A pracownicy stacji benzynowych orlenu twierdzą, że
    > karta działa tylko z autem, do którego karta została zakupiona.

    Teoretycznie tak, ale w praktyce nikt tego nie sprawdza. Ja tankuje tak
    kilka aut i jeszcze czasem znajomych jak razem jedziemy.

  • 22. Data: 2012-06-28 08:27:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.06.2012 21:14, anacron pisze:
    > Ktoś to ma używa? Czy gdzie można zdobyć takową gwarantując jakiś rabat
    > przy powiedzmy kupowanych 200 litrach paliwa miesięcznie?

    I jeszcze jedno. Zainteresuj sie Meritum Bankiem. Otwierasz darmowe
    konto. Karta tez za darmo (jesli zaplacisz przynajmniej 200 zl karta w
    miesiacu). Masz zwrot 4% transakcji paliwowych (max. 30 zl, ale zawsze
    to cos). Zawsze to ponad 20 gr na litrze mniej. Czyli max bonus masz
    przy 750 zl, pozniej juz nic ponad 30 zl. Mam to od dluzszego czasu i
    dziala fajnie.

  • 23. Data: 2012-06-28 08:27:45
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-27 21:52, megrims pisze:

    > Orlen w końcu ma karty Vitay i one powinny dawać jakiś rabat, a nie
    > tylko punkty.

    A punktów vitay nie można już na paliwo wymieniać?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 24. Data: 2012-06-28 08:47:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 08:27:04 +0200, neoniusz napisał(a):
> [...]
    > miesiacu). Masz zwrot 4% transakcji paliwowych (max. 30 zl, ale zawsze
    > to cos). Zawsze to ponad 20 gr na litrze mniej.

    4% od paliwa, czy 4% od wszyskich transakcji ?
    Wydaje mi sie ze to strasnie duzo, prowizja od platnosci kartami jest
    raczej ponizej 3%, w dodatku dzielona na kilku.
    Doplacaja do interesu ?

    J.

  • 25. Data: 2012-06-28 09:04:49
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zawsze to ponad 20 gr na litrze mniej. Czyli max bonus masz przy 750 zl,
    > pozniej juz nic ponad 30 zl. Mam to od dluzszego czasu i dziala fajnie.

    Zapomniałeś dodać, że wymagany jest minimalny wpływ na konto w wysokości
    1500zł. Inaczej ze zwrotu nici...

  • 26. Data: 2012-06-28 09:07:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 08:47:06 +0200, J.F. napisał(a):

    > 4% od paliwa, czy 4% od wszyskich transakcji ?

    Od transakcji paliwowych. Na początku kolejnego miesiąca zwracają na
    konto.
    I działa, ja też wypróbowałem. Nawet tankowanie na stacjach typu auchan
    jest uwzględniane. ZTCW hamburger na stacji też się wlicza w transakcję
    paliwową, bo to jest po kodzie sprzedawcy :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 27. Data: 2012-06-28 09:09:51
    Od: cart <a...@n...ma>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    >Teoretycznie tak, ale w praktyce nikt tego nie sprawdza. Ja tankuje tak
    >kilka aut i jeszcze czasem znajomych jak razem jedziemy.

    No nie wiem, w Wawie na Orlenie i BP zawsze sprawdzaja nr rej. z kamer.

  • 28. Data: 2012-06-28 09:13:46
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Teoretycznie tak, ale w praktyce nikt tego nie sprawdza. Ja tankuje tak
    > kilka aut i jeszcze czasem znajomych jak razem jedziemy.

    Na BP zawsze sprawdzają.

  • 29. Data: 2012-06-28 09:20:08
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > 4% od paliwa, czy 4% od wszyskich transakcji ?

    Niestety, zwrot dotyczy tylko zakupu paliwa, a w zasadzie zakupów na stacji
    paliwowej.

    Z regulaminu:
    6) Stacja paliwowa - stacje paliwowe w kraju i za granicą, wyodrębnione na
    podstawie kodów akceptanta kart płatniczych (MCC), które przyjmują w tych
    punktach wartości: 5541, 5542, 5983,
    7) Transakcja paliwowa - operacja bezgotówkowa przy użyciu Karty, dokonana
    na Stacji paliwowej, zaksięgowana na Koncie,

    Punkt 6 jest o tyle istotny, że niektóre stacje (szczególnie marketowe) mogą
    mieć przypisany inny kod i wtedy ze zwrotu nici.

    > Wydaje mi sie ze to strasnie duzo, prowizja od platnosci kartami jest
    > raczej ponizej 3%, w dodatku dzielona na kilku.
    > Doplacaja do interesu ?

    Eeee... tam. Musisz wpłacić na konto co miesiąc 1500zł, żeby promocja
    zadziałała. Przez kilka dni kasą obrócą i swoje zarobią. ;-)

    Pewnie spora część ludzi użyje tego konta jako swojego podstawowego, więc
    bank odbije sobie na innych usługach.

    Krzywdy nie dadzą sobie zrobić... ;-)

  • 30. Data: 2012-06-28 10:12:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-27 21:52, 'Tom N' pisze:
    > anacron w <news:jsfmsp$n3t$1@mx1.internetia.pl>:
    (...)

    > Kłamiecie obywatelu Motyliński --

    :)

> [...]
    > Spalanie według producenta: 3.5/4.1/5.3
    > Spalanie mojego: 4.9/5.9/6.9"
    >
    > A te 7l przed naprawą...
    >
    > 200/7 to około 3kkm,
    >
    > 400 litrów i poprawka na zmniejszenie spalania po zmniejszeniu prądu z 40A
    > (!) na 5l to wychodzi max 8 tysięcy km
    >
    > a tu zeznałeś Message-ID: <jrba3q$1n5$1@mx1.internetia.pl>:
    > "30 tys w półtora roku? To Ty tyle jeździsz w rok co ja w 2 miesiące, no
    > czasami w miesiąc. :)"
    >
    > To jak to jest kłamczuszku robisz 10 a w porywach 20 tysiecy km na miesiąc,
    > czy spalasz 200 a w porywach 400 litrów na miesiąc

    Jak zobaczyłem te 200 litrów to bez liczenia "dziwna rozbieżność" mi
    się w oczy rzuciła i nawet chciałem to policzyć, ale byłeś szybszy ;)