  • 31. Data: 2012-06-28 10:12:50
    Temat: Re: Karty paliwowe
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2012-06-28 09:09, cart pisze:
    > No nie wiem, w Wawie na Orlenie i BP zawsze sprawdzaja nr rej. z kamer.

    Tak, jeśli korzystasz z karty paliwowej do płacenia za paliwo (np.
    ROUTEX). W wątku jest mowa o kartach rabatowych/lojalnościowych mimo, że
    temat sugeruje inaczej :)

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 32. Data: 2012-06-28 11:39:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >Niestety, zwrot dotyczy tylko zakupu paliwa, a w zasadzie zakupów na
    >stacji paliwowej.
    >Z regulaminu:
    >6) Stacja paliwowa - stacje paliwowe w kraju i za granicą,
    >wyodrębnione na podstawie kodów akceptanta kart płatniczych (MCC),
    >które przyjmują w tych punktach wartości: 5541, 5542, 5983,

    Widac te stacje sie umowily na wysoka prowizje :-)

    Co mnie mocno dziwi, bo wydawalo mi sie ze marze na paliwach sa
    stosunkowo niewielkie.
    VAT, akcyza, cena ropy, transport - i dla stacji zostaje niewiele.
    Jak ma od ceny koncowej zaplacic jeszcze 4%, to zyska spada
    drastycznie.

    >Eeee... tam. Musisz wpłacić na konto co miesiąc 1500zł, żeby promocja
    >zadziałała. Przez kilka dni kasą obrócą i swoje zarobią. ;-)

    A przelewy wychodzace sa po ile ? :-)

    >Krzywdy nie dadzą sobie zrobić... ;-)

    Moze okres promocji, skoro tylko 30 zl, to ile doplaca, gora 10 zl.

    J.

  • 33. Data: 2012-06-28 12:10:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 09:13, Iksiński pisze:

    > Na BP zawsze sprawdzają.

    Na BP nie ma biznestank.

  • 34. Data: 2012-06-28 12:13:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 09:20, Iksiński pisze:
    > Eeee... tam. Musisz wpłacić na konto co miesiąc 1500zł, żeby promocja
    > zadziałała. Przez kilka dni kasą obrócą i swoje zarobią. ;-)

    1500 zl to faktycznie beda mieli czym obracac! Miliony na tym zarobia!
    Szczegolnie jak przelew przyjdzie pierwsza sesja a wyjdzie z banku
    kolejna, wiec te pieniadze beda przez kilka godzin widziec max.
    Przynajmniej moich tyle widza.

  • 35. Data: 2012-06-28 12:13:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 11:39, J.F pisze:
    > A przelewy wychodzace sa po ile ? :-)

    Przelewy i wyplaty ze wszystkich bankomatow za darmo.

  • 36. Data: 2012-06-28 12:14:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 09:04, Iksiński pisze:
    > Zapomniałeś dodać, że wymagany jest minimalny wpływ na konto w wysokości
    > 1500zł. Inaczej ze zwrotu nici...

    No tak, zapomnialem. Jak ktos nie ma 1500 zl na raz to moze sobie sam 15
    razy po 100 przelac. Ale jednak zeby zaplacic za paliwo to trzeba tam
    jakies pieniadze wplacic, wiec nie wydaje mi sie to problemem.

  • 37. Data: 2012-06-28 12:17:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 08:47, J.F. pisze:

    > 4% od paliwa, czy 4% od wszyskich transakcji ?
    > Wydaje mi sie ze to strasnie duzo, prowizja od platnosci kartami jest
    > raczej ponizej 3%, w dodatku dzielona na kilku.
    > Doplacaja do interesu ?

    Mnie nie obchodzi czy doplacaja czy nie doplacaja. Wazne, ze dziala to
    juz od dawna i raczej nie przestanie predko.

    Jest kilka kont z cashbackiem - np. dobre konto w Millenium - 3% zwrotu
    za supermarkety, spozywke i stacje benzynowe (max. 50 zl w miesiacu zwrotu).

    Alior Sync zwraca 5% od transakcji internetowych (max. 1250 zl
    miesiecznie - podatek powyzej 760 zl).

  • 38. Data: 2012-06-28 12:23:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości
    Dnia Thu, 28 Jun 2012 08:47:06 +0200, J.F. napisał(a):

    >Od transakcji paliwowych. Na początku kolejnego miesiąca zwracają na
    >konto.
    >I działa, ja też wypróbowałem. Nawet tankowanie na stacjach typu
    >auchan
    >jest uwzględniane. ZTCW hamburger na stacji też się wlicza w
    >transakcję
    >paliwową, bo to jest po kodzie sprzedawcy :)

    Na hamburgerze, plynie czy piwie to zarabiaja tyle ze bez problemu
    mozna zwrocic 10%.
    Ale 4% z paliwa ... ja bym tam prywatnie na te stacje nie jezdzil, za
    duza marze maja :-)

    J.

  • 39. Data: 2012-06-28 12:24:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 12:23, J.F pisze:

    > Na hamburgerze, plynie czy piwie to zarabiaja tyle ze bez problemu mozna
    > zwrocic 10%.
    > Ale 4% z paliwa ... ja bym tam prywatnie na te stacje nie jezdzil, za
    > duza marze maja :-)

    Wez sie ogarnij, to nie stacja zwraca tylko bank!

  • 40. Data: 2012-06-28 12:58:03
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > Szczegolnie jak przelew przyjdzie pierwsza sesja a wyjdzie z banku
    > kolejna, wiec te pieniadze beda przez kilka godzin widziec max.

    Nie Ty jeden wrzucasz tam kasę. Jak myślisz, ilu jest takich jak Ty?
    Grosik do grosika... ;-)

    Zresztą jakąś kasę musisz zostawiać, żebyś miał czym zapłacić za paliwo.
    Chyba, że rano robisz wrzutkę bo wiesz, że będziesz po południu tankował.
    W takim razie gratuluję żelaznej dyscypliny. Ja najczęściej tankowanie
    planuję z dokładnością co najwyżej tygodnia i wolę, żeby na koncie leżała
    kasa w razie godziny 0 (np. nagłego wyjazdu) ;-)