    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Karty paliwowe
    Date: Thu, 28 Jun 2012 08:27:04 +0200

    W dniu 27.06.2012 21:14, anacron pisze:
    > Ktoś to ma używa? Czy gdzie można zdobyć takową gwarantując jakiś rabat
    > przy powiedzmy kupowanych 200 litrach paliwa miesięcznie?

    I jeszcze jedno. Zainteresuj sie Meritum Bankiem. Otwierasz darmowe
    konto. Karta tez za darmo (jesli zaplacisz przynajmniej 200 zl karta w
    miesiacu). Masz zwrot 4% transakcji paliwowych (max. 30 zl, ale zawsze
    to cos). Zawsze to ponad 20 gr na litrze mniej. Czyli max bonus masz
    przy 750 zl, pozniej juz nic ponad 30 zl. Mam to od dluzszego czasu i
    dziala fajnie.