  • Data: 2011-09-08 09:55:55
    Temat: Re: Karta muzyczna
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tom01"
    >Jak pisałem, potrafię odróżnić kiedy brzmienie istrumentu jest bliżej
    >lub dalej naturalnego

    Kluczowe jest tu "pisałem", a nie "potrafię".

    >i w tym kontekście na *moje ucho* jest wyraźna
    >poprawa.

    Ależ oczywiście. "Na ucho" wielu osób wymiana kabli zasilających też
    daje wyraźną poprawę.

    >Podałem całą listę różnego sprzętu który miałem przyjemność sprawdzić na
    >okoliczność wsadzenia zewnętrznego DAC. I poprawa była za każdym razem,
    >niezaleznie czy zestaw audio był wartości 200 zł czy 30 000 zł.

    Co _wydaje się_ oznaczać (acz bez pomiarów ciężko powiedzieć to na
    100%), że po prostu rzeczony przetwornik nie jest neutralny brzmieniowo.
    Naprawdę, nie musisz się wstydzić tego, że używasz elementu, który
    zniekształca sygnał w sposób, który ci się podoba. Tyle, że nazywanie
    tego "lepszą jakością" jest po prostu zwykłą nieuczciwością.

    --
    | http://epsilon.eu.org/ |