    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Thu, 8 Sep 2011 10:50:09 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Karta muzyczna
    <4e662dcf$0$3499$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e66333e$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e663918$0$3508$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e663ea6$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109062230490.696@quad>
    <lmp18cszbbl8$.h5qvyppygkpg$.dlg@40tude.net>

    On Wed, 7 Sep 2011, Andrzej Libiszewski wrote:

    > No ale co mam wyjaśniać? Że implementacja progamowego syntezatora GM
    > w wykonaniu MS obsysa?

    Ależ nie.
    Jeśli sekwencja próbek do wysłania jest przygotowywana przez CPU,
    a karta *tylko* wysyła gotowe paczki, nie istniałyby przeszkody
    aby nie-MS implementacje obsługiwały wszystko co trzeba.

    /tunetest.mid
    /

    > Działa jak należy, choć syntezator jest programowy.

    Nie działa, jeśli sprzęt "nie umie" a jednak wykorzystuje
    syntezator na mikrokontrolerze (zresztą oprogramowanie
    również może "nie umieć", mimo możliwości sprzętu, i w tym
    jednym elemencie się zgodzimy).

    > Programowe syntezatory to nie jest w końcu nic nowego. Xonar nie posiada
    > sprzętowego MIDI, a jednak sobie radzi. Znaczy, jakoś to działa.

    Ale od wersji że któreś rozwiązanie nie zawiera sprzętowej obsługi
    do wersji że żadna (współczesna) karta nie posiada jest jakby
    kilka kroków. Nie wykluczając pytań o "koszt" (zużycie procesora)
    syntezy co bardziej złożonych przypadków.

    pzdr, Gotfryd