  • Data: 2011-09-17 10:26:00
    Temat: Re: Karta graf. na AGP x8
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości:

    > ykhm, ze co?

    Nie rozumiem pytania ? ;-)

    > low profile - niski profil, karta o polowie szerokosci

    Ok.

    > raczej sapphire niz powercolor, z racji firmy

    Bo ? Marka sobie swoje czy może "bo tak" ?

    > tak

    > zastanow sie nad zmiana platformy zamiast kupowac czesci na wymarciu

    Nie chce zmieniać na nową platformę gdyż:
    a. komp wykorzystuje do projektowania w cad/cae
    b. nie gram
    c. najważniejsze: Z tego co czytam to im nowsza platforma tym bardziej
    awaryjna: w szególności dyski twarde (choć te nie zawsze były trwałe) i
    mostki południowe na MB. Ponadto nowe platformy są prądożerne. Obecny komp
    mam od 1Q 04r i od tamtego czasu zmieniłem w nim tylko (a dla niektórych
    może być "aż") 1 raz HDD i 2 razy zasilacz, a od kilku miechów jest problem
    z grafiką. W nowych ww. podzespoły by tyle nie wytrzymały z tego co czytam
    m.in na tej grupie.
    d. jest laptop

    Pozdr.

    --