  • Data: 2011-09-18 14:16:06
    Temat: Re: Karta graf. na AGP x8
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    Bugatti wrote:

    > Bo ? Marka sobie swoje czy może "bo tak" ?

    bez wnikania w konkretne modele kupujac sapphire masz szanse na
    nieco lepszy sprzet niz powercolor (ktory akurat w radeonach 3000
    koszty cial na maksa) sapphire o reputacje dba i konstrukcje ma
    przemyslane, powercolor produkowany de facto przez foxconna w
    wiekszosci tez, ale to raczej sprzet obliczony na mniejsza trwalosc
    a nieco wieksza wydajnosc (fabrycznie podkrecony ale tansze
    podzespoly)

    > Nie chce zmieniać na nową platformę gdyż:
    > c. najważniejsze: Z tego co czytam to im nowsza platforma tym bardziej
    > awaryjna: w szególności dyski twarde (choć te nie zawsze były trwałe) i
    > mostki południowe na MB. Ponadto nowe platformy są prądożerne. Obecny komp
    > mam od 1Q 04r i od tamtego czasu zmieniłem w nim tylko (a dla niektórych
    > może być "aż") 1 raz HDD i 2 razy zasilacz, a od kilku miechów jest problem
    > z grafiką. W nowych ww. podzespoły by tyle nie wytrzymały z tego co czytam
    > m.in na tej grupie.

    obawiam sie ze to tak jak z awaryjnoacia ssd w innym watku

    serwisuje sporo komputerow i na oko te ze sredniego segmentu jakos nie wydaja
    sie 'padac jak muchy'

    tu nie pisze nikt wychwalajac dzialajacy sprzet, bo sprzet domyslnie dziala
    przez ostatnie dwa lata chyba nie padlo mi nic, przez ostatnie 4 mialem problemy
    z kilkoma samsungami f1 - wymienione na nowe, wymienilem sobie mikrostyki w
    myszce i to by bylo chyba wszystko

    aczkolwiek przyznaje ze zalew tandety jest coraz bardziej widoczny, tyle ze to
    glownie w kategorii akcesoriow, pendrive, ramki cyfrowe itd. itp

    co do pradozernosci to oczywista bzdura, "wydajnosc z wata" stale sie poprawia,
    problem z tym ze sporo ludzi bierze sprzet z ogromnym zapasem mocy i uzywa systemow
    zasyfionych niepotrzebnymi bajerami ktore nie sluza niczemu poza
    wyswietlaniem polprzezroczystych okienek i miniaturek zdjec z wakacji

    nie namawiam do zmiany platformy, ale czesto warto sie poprostu zastanowic
    czy nie warto tego zrobic juz teraz zamiast ladowac kase w sprzet bez
    przyszlosci *gdyby* przestawal wystarczac