  • 51. Data: 2011-06-05 14:37:18
    Temat: Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
    Od: Martin Lukasik <m...@m...pl>

    On Jun 3, 1:29 pm, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Pisanie "linuxa" jest dopuszczone na równi z "linuksa". Puryści
    > popierają "linuksa", ja popieram "linuxa".

    Jeśli chcecie zmieniać świat, to polecam zmienić branżę i zostać
    nauczycielem języka polskiego.
    Chyba, że jest tu jakaś ukryta zależność między Waszymi linuxami i
    slackwareami a DAC.

    m.

  • 52. Data: 2011-06-05 15:02:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Martin,

    Sunday, June 5, 2011, 4:37:18 PM, you wrote:

    > Jeśli chcecie zmieniać świat, to polecam zmienić branżę i zostać
    > nauczycielem języka polskiego.
    > Chyba, że jest tu jakaś ukryta zależność między Waszymi linuxami i
    > slackwareami a DAC.

    Po co sam wyciągasz wygasłą dwa dni temu gałąź wątku?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 53. Data: 2011-06-05 15:34:20
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    ["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
    >Wybacz kolego ale jeśli USŁYSZYSZ (!) coś powyżej 14kHz to mega kozak z
    >Ciebie...

    Kurczę, słyszę spokojnie powyżej 14kHz. I nie czuję się jakoś
    megakozacki.

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 54. Data: 2011-06-05 18:27:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Kurczę, słyszę spokojnie powyżej 14kHz. I nie czuję się jakoś
    megakozacki.

    Masz normalny słuch. Ludzie ucho ma zakres słyszalności od 20 Hz do 20 kHz.
    Z wiekiem górna granica się zmniejsza, więc OMSON musi być starym trupem.

  • 55. Data: 2011-06-05 19:27:47
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
    >megakozacki.
    >
    >Masz normalny słuch.

    No, większość ludzi w moim otoczeniu nie słyszy pewnych rzeczy, które ja
    słyszę. Ale owszem, nie uważam się za nietoperza.

    >Ludzie ucho ma zakres słyszalności od 20 Hz do 20 kHz.

    "Miewa". To jest jednak osobniczo zróżnicowane.

    --
    \------------------------/

  • 56. Data: 2011-06-05 19:30:30
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > Kurczę, słyszę spokojnie powyżej 14kHz. I nie czuję się jakoś
    > megakozacki.

    Z generatora sinusa, to i ja słyszę 20kHz nawet... Pytanie, czy to
    rzeczywiście tą częstotliwość słyszę, czy może jakieś zniekształcenia
    harmoniczne, które towarzyszą emisji ze słuchawek (Superlux HD681)? :)

    Pzdr, OMSON

  • 57. Data: 2011-06-05 21:40:41
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-06-05 20:27, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Mariusz Kruk" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > megakozacki.
    >
    > Masz normalny słuch. Ludzie ucho ma zakres słyszalności od 20 Hz do 20 kHz.
    > Z wiekiem górna granica się zmniejsza, więc OMSON musi być starym trupem.

    Skoro jeszcze żyje to trupem napewno nie jest.

    --
    animka

  • 58. Data: 2011-06-06 04:46:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "OMSON" napisał w wiadomości grup
    > Z generatora sinusa, to i ja słyszę 20kHz nawet... Pytanie, czy to
    > rzeczywiście tą częstotliwość słyszę, czy może jakieś zniekształcenia
    > harmoniczne, które towarzyszą emisji ze słuchawek (Superlux HD681)? :)

    Kiedyś w podstawówce na fizyce patrzyliśmy kto kiedy przestanie słyszeć. 20 kHz
    słyszałem jeszcze dobrze, ale przy 21 kHz bardzo cichutki pisk. Teraz pewnie mam
    znacznie gorsze pasmo słyszalności.

  • 59. Data: 2011-06-06 04:46:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > Skoro jeszcze żyje to trupem napewno nie jest.

    Słyszałaś kiedyś o żywym trupie? :>

  • 60. Data: 2011-06-06 06:51:50
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >rzeczywiście tą częstotliwość słyszę, czy może jakieś zniekształcenia
    >harmoniczne, które towarzyszą emisji ze słuchawek (Superlux HD681)? :)

    Poczekaj, ale zniekształcenia harmoniczne powinny raczej mieć wyższą
    częstotliwość, niż niższą, względem tonu podstawowego, nieprawdaż?

    BTW, ciekaw jestem co może piszczeć w wyświetlaczu libretta w Teatrze
    Wielkim. :-)
    --