  • 1. Data: 2011-06-02 09:14:58
    Temat: EEE PC i zewnętrzny monitor
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Witam !

    Mam EEE PC z zainstalowanym systemem WinXP. Podłączyłem go przez VGA do
    telewizora. Po włączeniu zasilania przez chwilę pojawia się obraz na
    dwóch ekranach. Później tylko na TV w prawidłowej rozdzielczości (chyba
    1280x720). Jednak po kilku sekundach przełącza się na 800x600. W
    właściwościach ekranu zmieniam więc rozdzielczość na docelową 1280x720.
    Wszytko jest OK. Jednak po wyłączeniu wszytko wszytko wraca do stanu
    opisanego wyżej.
    Co zrobić aby ta rozdzielczość 1280x720 została zapamiętana ?

    Paweł

  • 2. Data: 2011-06-02 09:57:20
    Temat: Re: EEE PC i zewnętrzny monitor
    Od: monter <m...@g...pl>

    Na początek spróbuj zainstalować aktualny driver i oprogramowanie dla
    karty graficznej, abyś mógł albo skrótem na klawiaturze albo za pomocą
    ustawień grafiki wybrać sobie aktywne wyjście dla obrazu.

    g.

  • 3. Data: 2011-06-02 11:31:44
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    W dniu 2011-06-02 11:57, monter pisze:
    > Na początek spróbuj zainstalować aktualny driver i oprogramowanie dla
    > karty graficznej, abyś mógł albo skrótem na klawiaturze albo za pomocą
    > ustawień grafiki wybrać sobie aktywne wyjście dla obrazu.

    Coś sobie właśnie przypomniałem. Ten PC ma mały ekran. Standardowe
    oprogramowanie pozwalało pracować z wirtualną rozdzielczością ekranu.
    Tzn. pulpit miał dużą rozdzielczość a fizyczny wyświetlacz pokazywał
    tylko jego część. Prawdopodobnie w przypadku TV włącza się właśnie ten
    tryb. Nie mogę sobie jednak przypomnieć jak nazywa się ta funkcja gdzie
    ją można wyłączyć.