  • 1. Data: 2011-03-23 14:05:16
    Temat: Karta / Sposób / Numer do rozmów przychodzących
    Od: luky <l...@o...pl>

    Witam,
    mam taki problem: potrzebuje numeru telefonu do rozmów przychodzących
    (tylko i wyłącznie, nie interesują mnie rozmowy wychodzęce).

    Docelowo zamierzam uruchomić kartę tylko raz w telefonie i zrobić
    przekierowanie wszystkiego przychodzącego na inny numer (w sieci orange).

    pytanie: która z sieci ma najdluzsze/względem ceny aktywne połączenia
    przychodzące (na karte) lub może jakiś inny sposób na posiadanie numeru
    tylko do przychodzących.

    pozdr.
    luk0007

  • 2. Data: 2011-03-23 14:09:01
    Temat: Re: Karta / Sposób / Numer do rozmów przychodzących
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-03-23 15:05, luky pisze:

    > pytanie: która z sieci ma najdluzsze/względem ceny aktywne połączenia
    > przychodzące (na karte) lub może jakiś inny sposób na posiadanie numeru
    > tylko do przychodzących.

    Play Fresh

  • 3. Data: 2011-03-23 14:36:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "luky" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Docelowo zamierzam uruchomić kartę tylko raz w telefonie i zrobić
    > przekierowanie wszystkiego przychodzącego na inny numer (w sieci orange).

    Oczywiscie wiesz, ze gdy ktos zadzwoni a numer docelowy polaczenie odbierze,
    to realizacja przekierowania oznaczac bedzie nawiazanie polaczenia
    wychodzacego na numer docelowy, w zwiazku z czym karta bedzia musiala byc
    wazna takze na wychodzace i bedzie musiala byc regularnie doladowywana, aby
    zapewnic odpowiednia wysokosc srodkow na pokrycie kosztow przekierowan?

    Nawet, gdy numer docelowy nie odbierze, to i tak bez waznosci na
    *wychodzace* (i paru groszy na koncie) przekazywanie nie zrealizuje sie.

    Te rzeczy sa dla Ciebie oczywiste i w naturalny sposob bierzesz je pod uwage
    w swych kalkulacjach?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-03-23 14:48:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości

    > Play Fresh

    W jego przypadku chyba tylko.

    Jak wykupi 30 zl za 10 zl i bedzie regularnie pilnowal waznosci srodkow (30
    dni, po krorych trzeba przedluzyc odpowiednio pakiet), to minuta
    przekierowanego polaczenia przychodzacego bedzie go kosztowala tylko niecale
    10 groszy. Jesli wlaczy sobie "Zbieraj Minuty", to przy polaczeniach
    dluzszych niz dwuminutowe, pochoadzaych z innych niz P4 sieci, roliczanie
    przekierowywanych polaczen odbywalo sie bedzie na biezaco ze zgromadzonego
    bonusa.

    Ponadto Play Fresh (w odroznieniu np. od ofert Orange czy Simplusa)
    umozliwia ustawienie przekieorwania wogole.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-03-23 17:08:33
    Od: a...@p...pl

    karta do bramki gsm i dalej do bramki voip a wew sieci voip free.

    kiedys w plus gsm byly przekierowania na inny numer plus za free, ale
    to jakies 3 lata temu zszedlem z takiego abo za 10 zl - Bonus Plus

    ale np pol wych. bylo po 1,75/min..!!!!!!

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-03-23 17:21:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > karta do bramki gsm i dalej do bramki voip a wew sieci voip free.
    > kiedys w plus gsm byly przekierowania na inny numer plus za free, ale
    > to jakies 3 lata temu zszedlem z takiego abo za 10 zl - Bonus Plus

    To i tak go troche potrzymales, hehe :)
    Bo Bonus Plus to chyba jeszcze koniec lat 90'tych - odpowiednik Taryfy Halo
    w Erze, ktora byla moja pierwsza taryfa abonamentowa :) w 1999 oku (do tego
    Alcatel One Touch za 107 zl (w tym 7% VAT).

    Pytajacemu chodzilo jednak o przekieorwania na numer Orange :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-03-23 17:28:41
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Orange ma teraz usluge 2 numery na jednej karcie sim,
    moze warto isc w te strone

  • 8. Data: 2011-03-23 18:18:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-23 18:21, SDD pisze:
> [...]
    > Alcatel One Touch za 107 zl (w tym 7% VAT).
    >
    > Pytajacemu chodzilo jednak o przekieorwania na numer Orange :)

    Jak sobie ustawiłam przekierowania z jednego telefonu z abonamentem
    (Orange) na drugi (Orange One) to mi nie dochodziły sms-y- kody z banku.
    Musiałam zrezygnować z przekierowania.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-03-23 18:28:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Jak sobie ustawiłam przekierowania z jednego telefonu z abonamentem
    >(Orange) na drugi (Orange One) to mi nie dochodziły sms-y- kody z banku.
    >Musiałam zrezygnować z przekierowania.

    No co w tym dziwnego?
    Zaden operator w PL nie oferuje przekierowywania SMSow.

    Zreszta gdyby oferowal na takiej samej zasadzie jak dla polaczen glosowych,
    to jakis zlosliwiec moglby Ci nabic niezly rachunek wysylajac do Ciebie
    mnostwo SMSow, za przekierowanie ktorych to Ty bys placila.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2011-03-24 14:26:42
    Od: luky <l...@o...pl>

    Tulipson pisze:
    > Orange ma teraz usluge 2 numery na jednej karcie sim,
    > moze warto isc w te strone

    to by było extra ;) ale gdzie jest haczyk?
    wychodziłoby że za 3złoty m-c mam normalnie przychodzące na dodatkowy
    numer i nigdzie żadnych przekierowań nie trzeba ustawiać, bo odbieram w
    tym samym?.

    nie moge tylko dotrzeć czy to w optymalnym dla firm jest.

    pozdr. Ł