  • 11. Data: 2011-03-25 23:11:02
    Temat: Re: Karta / Sposób / Numer do rozmów przychodzących
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 23 Mar 2011 19:28:20 +0100, "SDD"
    <s...@t...pl> wrote:

    >No co w tym dziwnego?
    >Zaden operator w PL nie oferuje przekierowywania SMSow.

    tez wlasnie sie zastanawialem dlaczego nie ma czegos takiego, jak
    przekierowanie sms'a

    Poza tym, ktory pierwszy operator zaoferuje przekierowania na numer
    wew. swojej sieci za free - przeciez to nie wychodzi poza wlasna siec,
    wiec i tak dzwoniacy placi za polaczenie. A przeciez jak nie dochodzi
    do rozmowy to operator nie zarabia. A tak moglby zarobic grosiki.

    --
    ThinkXtra