  • 1. Data: 2010-12-20 09:24:55
    Temat: Karta PCI-E, 256MB bez wiatraka
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-tkk.net.pl>

    Witam,

    Mam Radeona 3470 od Sappihre z najnowszymi sterownikami (Windows 7/64 HoP,
    6MB RAM, Intel E 8400 na plycie Asusa P5Q) i niestety co jakis czas sie
    resetuje (wczesniej pod XP tez sie resetowala).

    Jest to mocno irytujace, wiec wydalem na nia wyrok skazujacy na zeslanie do
    szuflady ;) i chce kupic cos innego.

    Praca to DTP (PhotoShop, Corel, czasem InDesing i rzadko Flash, 0 gier),
    karta ma byc
    cicha, energooszczedna, stabilna i miec ze 256 MB (PS) i oczywiscie za
    rozsadne peniadze.
    Kiedys kupowalo sie Matroxa i wszystko bylo jasne ;)

    Co mozecie polecic z wlasnego doswiadczenia?

    -- g a j o w y

  • 2. Data: 2010-12-20 11:03:24
    Temat: Re: Karta PCI-E, 256MB bez wiatraka
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 10:24:55 +0100, gajowy napisał(a):

    (ciach...)
> [...]
    > rozsadne peniadze.
    > Kiedys kupowalo sie Matroxa i wszystko bylo jasne ;)
    >
    > Co mozecie polecic z wlasnego doswiadczenia?

    Pracuję w DTP, mam w komputerze wpakowanego pasywnie chłodzonego GeForce'a
    8600GT - konkretniej to Asusa EN8600GT z 512MB pamięci. Pracuję też pod
    kontrolą 64-bitowej edycji Windows 7.

    [ What's God? - Well, you know when you want something really bad and you ]
    [ close your eyes and you wish for it? God's the guy that ignores you. ]
    [ (James McCord "The Island" ) ]

  • 3. Data: 2010-12-20 14:59:26
    Od: Marx <M...@n...com>

    Ale co się resetuje - karta, komputer?
    Karcie dołóż na trochę wentylator i zobacz czy działa dobrze.
    A jeśli resetuje się komputer, to karta może być niewinna - mogą siadać
    pamięci, płyta główna czy zasilacz.
    Marx

  • 4. Data: 2010-12-20 22:00:06
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-tkk.net.pl>

    resetuje sie oczywiscie karta, nie mam zamiaru jej "ulepszac" wentylatorem,
    chce miec karte bez wentylatora. A resety to chyba nie sprawa temperatury a
    raczej jakas wada mojej kart, moze pamiec, nie wiem ale ona ma juz "wyrok"
    ;))

    gajowy

    Użytkownik "Marx" napisał w wiadomości grup
    l...