  • Data: 2012-06-06 19:47:50
    Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-06 18:12, J.F pisze:

    > to co podawalem
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11874630,Incydent
    _z_karetkami_na_A4_trwal_sekundy___Stracil.html

    Nie rób sobie ze mniej jaj - napisałeś "oficjalne stanowisko firmy
    Kapsch". Jako żywo ja takiego nie widzę.

    > Tylko to jeszcze wczesniejsze i jakos tu mowa o jednej sprawie.

    A Ty myślisz, że ja to tak z przypadku piszę od początku o burdelu
    systemowym i o tym, że wiele osób ocenia bez znajomości faktów?

    > No i czy
    > na podstawie tego co pan rzecznik mowi mozna zwolnic pracownika ?

    Tak jak wcześniej pisałem, że mnie interesuje kwestia drożności
    autostrady dla służb, niezależnie od okoliczności i głupoty
    pracowników/kierowców. Tak jak widać nie jest rozwiązana.
    Co do zwolnienia pracownika - też pisałem, że jeżeli ma
    w zakresie obowiązków umożliwienie przejazdu karetce i tego
    nie zrobił, to już jest problem pracodawcy, a później
    być może sądu pracy.