-
Data: 2012-06-06 18:40:22
Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]J.F. wrote:
> Dnia Tue, 5 Jun 2012 23:29:54 +0200, yabba napisał(a):
>> Przeczytałeś jakąś wiadomość i się tym emocjonujesz. Poczekaj na więcej
>> potwierdzonych informacji. Niedługo zapewene ukaże się sprostowanie, że cała
>> akcja trwała 30 sekund, przycisk nie działał, pracownik z pilotem miał
>> przerwę śniadaniową, a kierowca zachował się bardzo przytomnie i rozwiązał
>> skutecznie problem.
>
> Chyba sie ukazalo
> http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11874630,Incydent
_z_karetkami_na_A4_trwal_sekundy___Stracil.html
>
> Ile tym razem przeklamali to nie mam pojecia, ale najpierw bylo tak
>
> "Ratownicy podjechali do bramek, nie pobrali biletu i na sygnale stali
> według różnych relacji od kilkudziesięciu sekund do trzech minut, czekając,
> aż obsługa podniesie szlabany. Ostatecznie wyłamali zabezpieczenia i
> wjechali na A4. Tłumaczyli, że była to sytuacja zagrażająca życiu ciężko
> poszkodowanych ofiar.
>
> Tu firma Kapsch Telematic Services odpowiedzialna za pobór opłat na A4 nie
> dopatrzyła się błędu po stronie swoich pracowników. Bramki są bowiem
> samoobsługowe, więc nie było tam nikogo, kto mógłby pomóc w sytuacji, gdy
> kierowca nie wiedział, jak pokonać szlaban. Tymczasem - jak tłumaczą
> przedstawiciele operatora - wystarczyło pobrać bilet. Wtedy bramki
> otworzyłyby się same."
Czyli kierowcy mądrzy inaczej. Ale Futrzak będzie nadal twierdził że mądrzy i
niewinni :)
>
>
> A potem bylo tak
> "Incydent powtórzył się też jednak przy zjeździe z autostrady. Tam miał
> trochę inny przebieg. - Pierwsza karetka pojechała zbyt blisko zamykającego
> się szlabanu. W rezultacie system zablokował wyjazd - mówi w rozmowie z TOK
> FM Krzysztof Gorzkowski z Kapsch Telematic Services. Wtedy również oba
> ambulanse poruszały się na sygnałach.
>
> - Wówczas operator powinien czym prędzej podnieść szlaban ręcznie, jeżeli
> nie mógł tego zrobić elektronicznie. Zrobił to za niego kierowca karetki.
> Nie czekał, wysiadł z karetki i przekręcił szlaban. Trwało to trzy, może
> cztery sekundy, nie dłużej. Tak pokazuje monitoring - relacjonuje. Jak
> dodaje, ich pracownik w takiej sytuacji powinien zareagować szybciej,
> zwłaszcza że był przeszkolony na wypadek takich zdarzeń. Tymczasem reakcji
> zabrakło i dlatego stracił pracę."
Na pewno go wyrzucili za to że nie otworzył już szlabanu na wjeździe -- tak
wynika z logiki Fuczaka :)
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.12 19:47 Artur Maśląg
- 06.06.12 20:14 Artur Maśląg
- 06.06.12 21:14 John Kołalsky
- 07.06.12 09:52 J.F.
- 07.06.12 13:22 mk4
- 07.06.12 14:19 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.12 15:59 J.F.
- 07.06.12 16:20 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=