  • 11. Data: 2011-09-05 11:35:48
    Temat: Re: Karekta
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Czyli znieczulicę.

    To przychodzi z czasem.

  • 12. Data: 2011-09-05 14:46:05
    Od: Michał Staszkiewicz <i...@f...pl>

    W dniu 2011-09-05 03:14, to pisze:
    > Co trzeba zrobić, żeby prowadzić karetkę?
    >
    > Ale tak poważnie, rady w stylu "zaje...ać spod szpitala" sobie
    > darujcie. ;)

    Nigdy nie interesowałem się prowadzeniem karetki, więc być może jestem w
    błędzie ale... Prowadzenie karetki to (chyba) też pomoc osobom, do
    których jedziesz. Czyli narażasz się na delikatnie mówiąc nieprzyjemne
    widoki. Przyjemne to może nie być.

    Chcesz łączyć przyjemne z pożytecznym. Obawiam się, że połączysz
    nieprzyjemne z pożytecznym :)

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 13. Data: 2011-09-05 17:04:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Myjk

    > Praca fizyczna za kółkiem karetki? Ciekawe.

    Chodzi mi pracę, w której nie używa się mózgu. :)

    > Z tym umysłem to też
    > pojechałeś... :P W sensie prędzej Ci go ta praca zdezeluje niż zrobi
    > dobrze. :>

    E tam, wątpię. ;)

  • 14. Data: 2011-09-05 17:05:13
    Od: to <t...@x...abc>

    begin marsel

    > Nazywa się to bodajże świadectwo kwalifikacji do prowadzenia pojazdów
    > uprzywilejowanych. Nie wiem czy sam możesz się na to "skierować", czy
    > musi to zrobić pracodawca, takie świadectwo okresowo się odnawia.
    > Niestety teraz dokładnie nie pamiętam kto to wydaje, ale mogę popytać
    > znajomych, którzy takie mają.

    No właśnie, interesuje mnie:

    - Jakie kursy/zaświadczenia musiałbym mieć zrobione
    - Czy osoba "z zewnątrz" w ogóle ma realną szansę na taką pracę

    Jakbyś coś wiedział, to z góry dzięki za info. ;)

  • 15. Data: 2011-09-05 17:12:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 05 Sep 2011 09:05:28 GMT, to napisał(a):
    > Jakie testy? U jakiego lekarza? Słyszałem, że kierowca karetki powinien
    > mieć też mieć jakieś przeszkolenie medyczne, prawda to?

    Z punktu widzenia PoRD to tylko jakis dodatkowy kurs kierowcow pojazdow
    uprzywilejowanych.
    Z punktu widzenia pracodawcy to moze i jakis kurs medyczny - czemu ma sie
    obijac, skoro moze pomoc ?

    J.

  • 16. Data: 2011-09-05 17:37:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    05 Sep 2011 15:04:15 GMT, to

    > Chodzi mi pracę, w której nie używa się mózgu. :)

    Ahaaaa... To by wiele wyjaśniało, jeśli
    chodzi o obserwacje kierowców na drodze. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 17. Data: 2011-09-05 18:04:25
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał
    > Jakie testy? U jakiego lekarza? Słyszałem, że kierowca karetki powinien
    > mieć też mieć jakieś przeszkolenie medyczne, prawda to?
    zalezy jaki to typ karetki. są takie, gdzie kierowca jest tylko kierowcą i takie
    gdzie jest jednym z ratowników

  • 18. Data: 2011-09-05 20:47:05
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 05 Sep 2011 15:04:15 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Chodzi mi pracę, w której nie używa się mózgu. :)

    To lepiej zostać taryfiarzem :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-09-06 13:16:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jerzu

    > To lepiej zostać taryfiarzem :P

    Ale jazda z prędkością taryfiarza nie sprawia przyjemności tylko
    doprowadza do szału. Poza tym musiałbym kupić inne auto, obecnym bym
    raczej na taryfie nie zarobił. ;)

  • 20. Data: 2011-09-06 20:36:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    06 Sep 2011 11:16:55 GMT, to

    > Ale jazda z prędkością taryfiarza nie sprawia przyjemności tylko
    > doprowadza do szału.

    Przecież mogą BUSpasami pomykać! :P

    BTW dzisiaj na Wawelskiej się jakiś taksiarz wychowawca trafił i spychał
    inne "normalne" auta jadące BUSpasem -- w sensie wyprzedzał prawym po
    kostce, na wysokości maski wyprzedzanego zjazd na ich pas ruchu, przed
    maskę jak już odpuszczali i jeszcze hebel. Ze trzech tak zrobił na odcinku
    od Lotnika do zjazdu pod Niepodległości.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player