  • Data: 2013-12-05 13:00:29
    Temat: Re: Kara za niezwracanie kosztow auta zastepczego z OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail n...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Pytanie jednak pozostaje aktualne - jak z tego złożyć kompa za 1000pln?
    > - no chyba, że w 2001 była górka :)

    Wiesz, wczytuje sie w ten wątek i chyba chodzi o to, ze pisząc "20 lat
    wczesniej" ja czy ty wzięlismy pod uwage rok 95-97 gdzie komputery były juz
    w miare popularne w domach i gdzie kosztowały w granicach 4000 tysiecy.
    Cavallino wziął za to pod uwage rok 1990, gdzie można było kupić komp za
    10.000.000 czyli nominalnie 1.000zł tyle tylko, ze to były takie poczatki,
    ze nikt kompa do domu nie kupował.
    Tylko firmy i istytucje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece