  • Data: 2013-12-05 13:15:45
    Temat: Re: Kara za niezwracanie kosztow auta zastepczego z OC
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 05 Dec 2013 12:00:29 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > Tak, ale juz w troche inny sposób.
    > Zwieksza sie ilosc rdzeni, architekture,nie ma już wielkich przyrostów
    > zegarowych.
    > Ale to nie ma znaczenia, ważniejsza była druga część zdania którą
    > wyciąłeś. W roku 97 trzeba bylo kupić w miarę nowego kompa bo po 2-3
    > latach nowe aplikacje wymagały coraz wiecej mocy obliczeniowej i
    > uzywanie starego komputera stawało sie niewygodne.
    >
    > Dzisiaj nie ma to juz takiego znaczenia. Obecnie do większości
> [...]

    to jest największy ból firm produkujących hardware. Kiedyś wraz z każdą
    nową wersją Windowsa trzeba było wymieniać sprzęt tak jak piszesz.
    Obecnie nie ma takiej potrzeby. I to doprowadziło do gigantycznego spadku
    cen wraz zrewolucją mobilną. A na tak tanim sprzęcie trudno jest zarobić.
    Już wiele lat temu pecety przeszły z rynku premium na FMCG. To jest
    obecnie na poziomie cukru czy proszku do prania. Trzeba sprzedawać na
    wagony a nie na sztuki

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?