-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Kara za niezwracanie kosztow auta zastepczego z OC
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <l7idtu$hv7$1@node1.news.atman.pl>
<529d9979$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<1ltd6kczbj7h2$.cw0c95bbcipv.dlg@40tude.net>
<tdybjoftxav$.173jtkr872r5w$.dlg@40tude.net>
<529d9f74$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<uu0op27hg9hs$.s5nv98kinu1j$.dlg@40tude.net>
<0...@b...poznan.pl>
<529e15ef$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<529e3df0$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<1mke33to859b6$.t3nk3r6b5w6t.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<529f6e93$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
<529f89d0$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@p...pl.invalid>
Date: Thu, 5 Dec 2013 00:43:36 +0100
Message-ID: <19pve7w72zg0m$.j0dw4layzzmv$.dlg@40tude.net>
Lines: 18
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1386200612 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2177 82.143.187.50:49411
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513452
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 4 Dec 2013 23:49:28 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> OK. Poświęciłem się i wygrzebałem pierwszy numer Entera z 1990 roku.
> Reklama Apeximu - strona 21:
> XT-MONO 8 mln 500 tysięcy
> XT-COLOR (EGA) 11 mln 200 tysięcy
> AT-MONO 9 mln 950 tysięcy
> AT-COLOR 12 mln 400 tysięcy
> AT-386-25 21 mln 950 tysięcy
> itd. aź do 386-33 z VGA za 31 mln 850 tysięcy
> U Wilczka była taniej ale odpowiednik AT-MONO za 9,8 mln szł.
> Koniec 1990 roku był czasem, gdy XT kupowali już tylko desperaci. Ja
> wtedy pracowałem na 386DX-20 kręconym na 25MHz.
O to to to. Sprzet dla desperatow.
I nie zadna podstawa, tylko zamkniety rozdzial.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.13 00:58 RoMan Mandziejewicz
- 05.12.13 07:26 z
- 05.12.13 08:15 Mirek Ptak
- 05.12.13 08:25 Mirek Ptak
- 05.12.13 08:38 Franc
- 05.12.13 08:44 J.F.
- 05.12.13 08:47 Franc
- 05.12.13 08:54 J.F.
- 05.12.13 09:01 J.F.
- 05.12.13 09:24 z
- 05.12.13 09:58 Ergie
- 05.12.13 10:08 masti
- 05.12.13 10:12 RoMan Mandziejewicz
- 05.12.13 10:15 masti
- 05.12.13 10:21 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=