  • Data: 2013-12-05 08:38:07
    Temat: Re: Kara za niezwracanie kosztow auta zastepczego z OC
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Dec 2013 14:33:10 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale co sie synowi stalo, bo chyba to nie odszkodowanie za smierc ojca.
    Syn odniósł poważne obrażenia ciała, cud, że wyszedł z życiem. Dostali
    strzał w drzwi kierowcy od rozpędzonego Tira - typowe wyjechanie z
    podporządkowanej na drogę krajową.

    Odszokodowanie poszł z OC ojca.

    > tych wypadkow smiertelnych jest ponizej 4000 ostatnio.
    > 800 mln zl podzielone przez 20 mln pojazdow to ledwie 40 zl na polise.
    No i właśnie o to chodzi. Ileś milionów pojazdów, ileś szkód, ale po
    przeliczeniu na poliśe nie wychodzi potrzeba podwyżki o 500 złotych. Jestem
    przekonany że mechanizm wyliczania kosztów polisy OC jest bardzo
    skomplikowany w każdym TU.

    > Inna sprawa ze na 200 tys moze sie nie skonczyc. Ale tez i obrazenia
    > moga byc powazne, i np calkowite kalectwo na najblizsze 60 lat..
    Sprawa sprzed 3 lat, lecznie zakończone itp.

    --
    Franc