  • Data: 2013-12-05 08:15:51
    Temat: Re: Kara za niezwracanie kosztow auta zastepczego z OC
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-12-04 19:08, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    rowa-aktualne-ceny.html

    > ROTFL !!!!
    > AMD Athlon 100 Ghz z 91 roku?
    > Rypnęło Ci się dobre kilka lat, mój XT z 90 roku miał zabójczą prędkość
    > 16 Mhz w trybie Turbo. ;-)

    2001 - w linku to widać, u mnie czeski błąd :)
    Pytanie jednak pozostaje aktualne - jak z tego złożyć kompa za 1000pln?
    - no chyba, że w 2001 była górka :)
    Wcześniejszych cen nie znalazłem, ale ostatnio przy okazji remontu
    wyrzucałem stare papiery w tym drukowane cenniki z 97 i 98 roku
    (szykowałem się do złożenia swojego pierwszego PC - wcześniej tylko
    Amiga i Spectrum :) )
    Tak przy okazji kosztował mnie w 98 roku ponad 4500 zł i był
    zdecydowanie ze średniej półki i to kupowany po taniości na giełdzie we
    Wrocławiu - Celeron 333 (oczywiście potem podkręcony), Abit BH6 (jedyny
    wypas w kompie), 13 GB HDD, Riva TNT od nieznanego wtedy Gainwarda,
    monitor KFC :) i 64 MB RAM po które jechałem do Krakowa :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om