  • Data: 2013-12-04 21:00:42
    Temat: Re: Kara za niezwracanie kosztow auta zastepczego z OC
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-04 20:36, J.F pisze:

    > Tylko ze w 90 to juz standardem bylo AT, dobrze uturbione i z twardym
    > dyskiem.
    > W Polsce, przynajmniej na uczelniach,

    Bajki Waść opowiadasz - żadnym standardem i czasem się trafiało.
    Tak, na uczelniach, w firmach itd. Ceny z tzw. kosmosu.
    Inna sprawa, że to co opowiada Cavallino to brednie.

    > bo na swiecie to juz powoli kupowali 386.

    To prawda - podobnie jak na uczelniach, w firmach.
    Powoli. Później poszło szybciej.

    > Jak jeszcze z kolorowym monitorem i VGA, to cena rosla.

    W 1988 miałem XT (turbo) z EGA + monitor. W firmie - nowo
    zakupione i EGA była 7 cudem świata.
    Prywatnie to bym musiał chyba zlicytować psa z budą (w Polsce).
    W 1989 bez EGA (chyba była cegła + Neptun?) dało się kupić
    prywatnie za 'sensowne' pieniądze.