  • Data: 2013-12-04 21:00:14
    Temat: Re: Kara za niezwracanie kosztow auta zastepczego z OC
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    >Następny ze sklerozą będzie wpierał komuś, kto jej nie ma, że wie
    >lepiej.
    >BTW: ja nie mówię o tym, że nie było komputerów za 10 milionów, mówię
    >że podstawę kupowało się za milion.

    A ta podstawa to byla obudowa z zasilaczem ?
    Bo ja o roku 1990 wolalbym nie dyskutowac - okres pamietam jako czas
    wielkich przemian, ceny sie co tydzien zmienialy.

    Ale RoMan ma racje - w 1990 kurs dolara NBP byl staly - 9500 zl. Wiec
    10 mln jak nabardziej tak. Na obecne 1000 zl - moze tu ci sie pomylilo
    ?

    No chyba ze to byl rok 1989 ... kurs wedle NBP
    02.01.1989 502,79
    30.10.1989 2400,00
    04.12.1989 4200,00
    27.12.1989 6500,00

    wiec nie wykluczam ze pare miesiecy wczesniej mogles kupic za
    "milion".

    srednia placa w 1989 - 206 tys. w 1990 prawie dokladnie 1 mln.
    A nas niestety jeszcze dlugo nie bylo stac na komputery ... a wiec za
    milion w 1990 to mozna bylo co najwyzej jakis straszny demobil kupic.

    J.