  • Data: 2012-11-07 22:47:04
    Temat: Re: Kara chłosty za jazdę po pijaku
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-07 22:01, Krzysztof 45 pisze:

    > Ja myślę że większość miała takie epizody że wlazło się
    > nawalonym za kółko. Ja też. Raz miałem zatrzymane prawko(0,45)
    > na pół roku i 500zł.

    Ale nie byłeś nawalony ... chyba ... mając 0,9 (na finiszu
    trasy) przejechałem 400 km ... (Jazda następnego dnia. Czułem
    się OK, reakcje miałem OK,)

    > Żadna kara. Jeździłem dalej cały czas ale
    > już nie po browarku. A dwa trzy browary i za kółko to była
    > norma. To wszystko to odległa historia bo stwierdziłem że nie
    > warto się stresować.

    A nie, że nie warto zabijać ?

    Problemem karania pijanych kierowców jest to, że karze się tych
    "z dnia następnego", którzy zazwyczaj jadą jak się tylko da w
    przepisie, by nie być złapanym, a w międzyczasie na wiosce leci
    taki natrupioszony autem, dookoła tego pijanego dnia następnego
    przejeżdżają setki PRZEMĘCZONYCH kierowców etc.

    Prosty przykład (test ten robiłem wielokroć na sobie).

    Wypijam 4 piwa, czekam 1 godzinę od ostatniego piwka - test
    "amerykański" tj, refleks, widzenie, łażenie ... VS powrót z
    trasy po PL 900 km jednym ciągiem z trzema dwudziestominutowymi
    przerwami na klientów - i to samo, refleks, widzenie, łażenie -
    zawsze ja zmęczony przegrywam z sobą "pijanym".

    Problemem polskich dróg nie są ludzie, którzy jeżdżą po piwku,
    dwóch, nie są poranni skacowani dojeżdżający do pracy, bo oni co
    najwyżej stłuczkę i korek wygenerują ... problemem mogą być
    nakurwieni jak stodoła zawodnicy bez wzroku i błędnika.
    Podwyższając dzikie kary walimy jak w bęben nie w nich, a
    łamiemy życia ludziom, którzy po piwku wsiedli do auta. I
    zaostrzanie kar dla pijanych jest dla mnie bezsensem w świecie
    policji pędzącej za statystyką. Jakby pały mogły rowerzystom po
    2 piwach stawiali by zarzuty za zbrodnie na ludzkości ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90