  • Data: 2009-05-29 12:45:46
    Temat: Re: Kanon ucieka!!!
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:

    > Prawda jest taka, że trzycyfrowe canony dają największy potencjał w
    > niewygodnej budce, na szczęście już bez ograniczeń, za najniższe
    > pieniądze... no, to raczej jest nieaktualne w tym wypadku - 3500 zł to
    > przegięcie jeśli obok stoi alfa za półtora tysiąca.

    nie wiem o czym mówisz - ale chyba zapomniałeś o nikonie 5000
    no chyba, że te 3 mp robią na Tobie wrażenie...

    canon i amatorska półka jest porażką...
    jak się nie ruszyć - nie ma dobrych szkieł... jakby się nie ruszyć nie ma
    dobrych korpusów...

    canon dopiero zaczyna walkę na rynku 50D idąc w stronę 5D i wyżej...

    na rynku amatorskim - kupowanie canona to dla mnie tylko i wyłącznie kwestia
    ograniczania się...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk